سفارش تبلیغ
صبا ویژن

^^^^جوانسازی صورت

جوانسازی پوست   Skin rejuvenation با روش های نوین و موثری انجام می گیرد و به بهبود ظاهر پوست کمک بسیاری می کند. آفتاب، بیماری های پوستی، بالا رفتن سن و حتی وراثت همگی می توانند به ناهماهنگی هایی در پوست صورت یا بدن منجر شوند.

این ناهماهنگی ها شامل چین و چروک و جای زخم ، تغییر در رنگدانه های پوست مانند کک و مک و لکه ها و مویرگ های خونی ناشی از اشعه های آفتاب می باشند. به علاوه پوست صورت، رطوبت، خاصیت کشسانی و سفتی و درخشان بودن طبیعی خود را از دست می دهد.

 

جوانسازی پوست


چگونگی روش های 
جوان سازی پوست  Skin rejuvenation

روش های درمانی مختلفی جهت جوانسازی صورت بسته به نوع آسیب وجود دارند.
لایه برداری با لیزر ، لایه برداری با روش های مکانیکی، قرص های شیمیایی و تزریق دارو می تواند به بهبود ظاهر پوست و خطوط ظریف پوستی در کل صورت و یا در ناحیه های مشخصی از صورت مانند دور چشم ها و یا اطراف لب، کمک کنند.
همچنین این روش های درمانی می توانند برای نا هماهنگی های رنگدانه های پوستی در نتیجه آفتاب یا سن و سال، بهبود جای جوش و آکنه و یا دیگر مشکلات پوستی به کار برده شوند.
می توان با یک جلسه مشاوره با جراح پلاستیک بینی و صورت، روش درمانی مورد نظر که به بهترین شیوه به درمان مشکل پوستی می پردازد، انتخاب کرد. بیشتر روش های درمانی برای رسیدن به بهترین نتیجه، نیاز به یکسری درمان های تکمیلی و چند منظوره نیز دارند. بیمار به منظور گرفتن نتیجه عالی بهتر است در زمان تحت درمان بودن، به مراقبت های بیشتری از پوست خود( مانند محافظت از آفتاب، استفاده از مرطوب کننده و رژیم غذایی مملو از میوه جات و سبزیجات و نوشیدن آب فراوان) بپردازد.

روش های جوانسازی پوست با لیزر Laser skin rejuvenationت صورت

– جوانسازی پوست صورت با لیزر : درمان از طریق لیزر و روش IPL به منظور بهبود در رنگدانه های پوستی و یا سفت کردن پوست شل و افتاده
– مصرف قرص های شیمیایی : قرص های اسیدی متنوع می توانند لایه های خراب بیرونی پوست را بردارند و به جوانسازی صورت منجر شود.
– درمان با لیزر فرکشنال : لایه خارجی پوست را برداشته و سطح پوست صاف و عاری از چروکی فراهم می کند.
– درما ابریژن : روش جراحی که در آن با خراش دادن پوست، پوست صاف و یکدست ایجاد کرده و ناهماهنگی ها و نا همواری های پوست را کاهش می دهند.
– میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ : یک روش کمتر تهاجمی بوده و به درمان جای جوش های ملایم و کم رنگ می پردازد.
– فیلر پوست : تزریق ترکیب های مخصوصی جهت بهبود نواحی صورت می باشد.
– درمان با سم بوتولینوم یا بوتاکس : با حرکت عصب های صورت در نواحی خاصی منجر به چروک های پوستی می شوید. با تزریق سم بوتولینوم در اطراف عصب های مخصوص، آنها را فلج کرده و در نهایت چروک های پوستی محو می شوند.
– اسکلروتراپی : برخی از مویرگ های بدن در ناحیه هایی مثل ساق پا و یا ران ها و یا در برخی از نواحی صورت که پوست نازکی دارد با نام واریس موجب ظاهر نامناسب می شوند. با این روش می توان به درمان این عارضه پرداخت.

شرایط انتخاب روش درمانی جوانسازی پوست دست  Hand skin rejuvenation

یکسری شرایط در انتخاب روش درمانی به خصوص، در پروسه درمانی پوست صورت تاثیر گذار است. هر بیمار به نوعی خاص بوده و یکسری خصوصیات خاص ژنتیکی را به همراه دارد. همچنین عوامل محیطی مختلفی بر پوست تاثیر می گذارد. روش های درمانی چند منظوره ای جهت مسائل پوستی وجود دارد و این روش های درمانی باید توسط  جراح پلاستیک بینی و صورت، با توجه به شرایط و دلخواه بیمار، برنامه ریزی شده و مورد بحث قرار گیرند.


 بخوانید: هزینه لیزر پوست     Cost of laser skin

 

جوانسازی صورت


مشکلات پوستی در صورت

در ادامه به برخی از شرایط متفاوت بیمار در بحث جوانسازی صورت اشاره می شود:

– چین وچروک ثابت : این خطوط در تمامی حالت های صورت کاملاً واضح بوده، و با حرکت صورت تغییری نمی کنند.
– چین و چروک متحرک : این خطوط در صورت به صورت خیلی نازک وجود داشته و با حرکت صورت عمیق تر می شوند.
– تغییر در رنگدانه های پوستی : کک و مک ، لکه های ناشی از آفتاب یا نقطه های تیره دیگر در پوست که عمدتاً از تاثیرات آفتاب می باشد.


بخوانید: قیمت لیزر جوانسازی صورت   Laser Facial Rejuvenation cost

 



– اسکار یا جای جوش : در نتیجه جوش یا آکنه و صدمات پوستی، یکسری نقاط با رنگ متفاوت که در صورت مرز هایی ایجاد می کند به وجود می آید.
– مویرگ های خونی واضح در صورت
– افتادگی و شل شدن پوست
– پوست کدر و خسته و منافذ پر

تزریق چربی در جوان سازی پوست با لیزر Laser skin rejuvenation

تزریق چربی معمولاً به منظور برطرف سازی چین و چروک و جوانسازی پوست و یا حجم دهی در گونه ، لب و دیگر قسمتهای صورت انجام می گیرد و یکی از روش های درمانی بسیار موفقی است که بدون هیچگونه عوارض و حساسیتی توانسته نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند .یکی از دلایل موفقیت درمانی و زیبایی تزریق چربی ماندگاری آن است زیرا همان طور که می دانید ماندگاری چربی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مجبور می شوید وقت و هزینه بگذارید .

ماندگاری تزریق چربی چقدر است ؟

یکی از مسائل مهم در تزریق چربی جوانسازی صورت آن است و مهم تر ماندگاری بعد از تزریق چربی است .خوشبختانه تزریق چربی ماندگاری بالایی دارد و با دیگر روش ها قابل مقایسه نیست و بین یک تا سه سال ماندگاری دارد البته مقدار گفته شده قطعی نیست و به عوامل و مراقبت های مختلفی بستگی دارد .و می تواند در افراد متفاوت باشد .

ماندگاری تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد ؟

ماندگاری تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتست از :

  • فعالیت های ورزشی زیاد باعث می شود چربی زود تر بسوزد و هر چه در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته فعالیت کمتر باشد ماندگاری بالا تری خواهد داشت .
  • سن افراد
  • ژنیک
  • آب و هوا
  • شرایط محیطی

شما عزیزان با انجام تزیق چربی می توانید علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست ابروهای خود را بالا بکشید و باعث جذابیت بیشتر صورت خود شوید .یکی از مزیت های مهم تزریق چربی این است که از بدن خود فرد گرفته می شود و پس از مراحل تصفیه و جدا سازی به خود فرد تزریق می شود به همین دلیل هیچگونه عوارض و خطری ندارد و بدن هیچگونه واکنش و حساسیتی به چربی تزریق شده نشان نمی دهد . و شما می توانید با خیال راحت بدون نگرانی تزریق چربی را انجام دهید فقط کافیست به توصیه های بعد از جراحی عمل کنید .


بخوانید: عوارض لیزر جوانسازی   Laser effects of rejuvenation

 

تزریق چربی به صورت

عمل بلفاروپلاستی

کوچک شدن منافذ باز پوست با لیزر

مراقبتهای لازم بعد از لیزر فرکشنال

درمان شلی و افتادگی پوست

تزریق بوتاکس



 

بهترین مرکز لیزر جوانسازی در مشهد  Cost of laser skin 

 

 

 

هزینه لیزر جوانسازی پوست در مشهد  Cost of laser skin 

 

 

drrastkari.com