سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران


توصیه های دکتر بهمن پور برای کاهش ورم پس از عمل لابیاپلاستی با لیزر???????  Laser labiaplasty 

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان توصیه می کند که بانوان عزیزی که جراحی لابیاپلاستی را انجام داده اند ، از موادی که دارای املاح بسیار زیادی هستند و یا موادی که بسیار شور و چرب هستند را استفاده نکنند ، مصرف فست فودها را بسیار کاهش دهند ، هم چنین از مصرف لبنیات کاهش دهید و تا حد ممکن مصرف ادویه ها را کاهش دهید .

در زمان استراحت باسن در سطح بالاتری از بدن قرار گیرد .


تورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

دکتر بهمن پور به بانوانی جراحی لابیاپلاستی را انجام داده اند توصیه می کند که مراقبت های پس از لابیاپلاستی را به شکل منظم و مرتب انجام دهند و از انجام آنها غافل نشوند

  • مهم ترین مراقبت پس از لابیاپلاستی ، خشک نگه داشتن ناحیه جراحی شده است که از عفونت آن پیشگیری شود .
  • مصرف ویتامین C برای کاهش تورم ها و بهبودی سریع تر
  • بانوان باید توجه نمایند که نیازی نیست از پتادین جهت شست و شو موضع استفاده نمایند .
  • عدم پوشیدن لباس های تنگ
  • داشتن استراحت کافی

خونریزی بعد از عمل زیبایی واژن  labiaplasty     عادی است اما اگر بیش از حد شد باید بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty   خود را مطلع نمایید تا به شما مشاوره های لازم را بدهد .

با بالارفتن سن برخی از خانمها متقاضی عملهای زیبایی در حوزه تخصصی جراح زیبایی زنان می شوند. معمولا یکی از سوالاتی که همیشه در این میان پرسیده می شود این است که بهترین دکتر برای جراحی زیبایی زنان کیست؟ برای عمل به چه کسی مراجعه کنیم و از کجا بفهمیم که نتیجه عمل مناسب و مطابق میل ما خواهد شد یا خیر؟ این سوالات مخصوصا در شهرهای بزرگ مثل تهران و مشهد که تعداد جراحان زیبایی بیشتر است می تواند باعث سردرگمی شود و  این سوال مطرح می شود که بهترین جراح لابیاپلاستیکیست؟


ما در این مقاله سعی می کنیم به طور کامل به این سوال شما جواب دهیم. در ابتدا مختصرا به انواع مختلف عملهای زیبایی زنان می پردازیم. سپس در ادامه به معیارهایی که یک جراح زیبایی زنان خوب باید داشته باشد اشاره می کنیم. 

 

بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician 


آشنایی با عمل لابیاپلاستی با لیزر???????  Laser labiaplasty 

این روزها در تمام دنیا زنان متقاضی عملهای زیبایی مختلفی در ناحیه واژن خود هستند. به دلیل تخصصی که متخصصین زنان در این حوزه دارند این عملها عمدتا توسط این افراد انجام می شود. البته بعضا در کشور ما مشاهده می شود که عملهای زیبایی زنان توسط برخی پزشکهای دیگر با تخصص های دیگر هم انجام می شود. در این مورد نمی توان نظر خاصی داد و به دلیل عدم قانونگذاری و اجرای آن، مسلما چنین مواردی مشاهده می شود. در مواردی هم شخص بعد از یک عمل ناموفق مجبور می شود که مجددا به متخصص و جراح زنان مراجعه کرده و عمل ناموفق قبلی را اصلاح کند.

اما مهمترین عملهای زیبایی که امروزه در حوزه زنان انجام می پذیرد عبارتند از:

1- جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery   

عمل زیبایی واژن یکی از پرتقاضاترین عملهای زیبایی زنان است. هم اینک نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا خانمها برای داشتن واژنی زیباتر به عمل زیبایی واژن مبادرت می ورزند. این عمل با کوتاه کردن لابیاهای مینور همراه است. از آنجایی که تعداد عصبهای جنسی در لابیا مینور بسیار اندک است، این عمل اختلالی در لذت جنسی فرد ایجاد نمی کند. از سوی دیگر با زیباتر شدن واژن موجب بالارفتن اعتمادبنفس خانم در روابط جنسی و بهبود آن می شود.

 

 

 یشنهاد میکنیم ببینیدفیلم لابیاپلاستی ???????  labiaplasty action movie 

 

 

2- عمل پرینورافی

این عمل یکی از عملهای پرطرفدار بین خانمها مخصوصا بعد از زایمانهای طبیعی است. اگر تعداد زایمانهای طبیعی بالا باشد، معمولا خانم دچار شلی عضلات واژن می شود. این مشکل با عمل پرینورافی قابل رفع است. به همین جهت اصلی ترین متد برای ترمیم واژن بعد از زایمان طبیعی همین عمل پرینورافی است.


3- عمل واژینوپلاستی

این عمل، یک عمل ترمیمی محسوب می شود و هدف آن ترمیم، تنگ کردن واژن و زیباسازی آن است. البته در کنار این عمل می توان به طور همزمان عمل لابیاپلاستی را هم انجام داد.

4- روشن سازی واژن

این مورد جزو عملهای زیبایی به شمار نمی آید اما معمولا خانمها متقاضی این گزینه در کنار عملهای زیبایی خود هستند. روشن کردن واژن روشهای مختلفی دارد اما یکی از بهترین و موردپسندترین روشهایی که هم اکنون در کل دنیا انجام می شود، استفاده از لیزر مونالیزاتاچ است.

 

بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician 

 

5- تزریق ژل و چربی به واژن

تزریق ژل و تزریق چربی به واژن، عملهایی هستند که برای حجیم سازی و زیباسازی واژن مخصوصا در افراد لاغر استفاده می شود. این عملها باعث طراوت هرچه بیشتر واژن می شود. در این دو روش ژل و چربی به لابیا ماژور تزریق می  شود. 


بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی    the cost of labiaplasty 

 

 

ویژگیهای بهترین جراحی زیبایی زنان  Vaginal Beauty Surgery   

حال به این مساله می رسیم که چگونه از بین متخصصین موجود در کشور انتخاب کنیم که برای عمل زیبایی به کدامیک مراجعه کنیم. مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب یک دکتر خوب برای عمل زیبایی باید مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

1- میزان مهارت جراح

بدون شک، مهمترین بحث در عملهای زیبایی این است که نتیجه عمل دلچسب و زیبا در بیاید. برای اطمینان از این مورد می توانید از جراح خود، درخواست تصاویر نمونه کارهای قبلی را بکنید. این مورد می تواند بسیار مفید باشد و شما را در اطمینان از انجام عمل زیبایی یاری دهد، مخصوصا زمانیکه متخصص به شما نمونه کارهای مختلفی را از قبل و بعد از عمل نشان بدهد.

 

بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی    the cost of labiaplasty 

 

 

2- تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران

اگر کسی را می شناسید که قبلا آنجا عمل کرده نظر او را بپرسید و ببینید آیا از نتیجه عمل خود راضی بوده است یا خیر؟ البته درست است که با یک نظر نمی توان به نتیجه گیری درستی رسید اما بهرحال می تواند دید خوبی به شما بدهد. پس فراموش نکنید و از تجربه عمل  لابیاپلاستی labiaplasty  دیگران استفاده کنید.


3- نظر مراجعه کنندگان دیگر حاضر در مطب

شما می توانید با توجه به مطب و میزان رضایت مراجعه کنندگان، دید کلی در مورد اینکه آیا آن متخصص، جراح موردنظر شما هست یا خیر بدست آورید. در مدتی که منتظر ورود به مطب هستید با دیگر مراجعه کنندگان ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را در مورد پزشک مربوطه بپرسید.

 

بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی Doctor lobby plastician