سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران

بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

 

چه مدت زمان برای بهبودی کامل بعد از لابیاپلاستی نیاز است؟

بعد از جراحی فرد باید مدت زمان 3 الی 4 روز استراحت کند . تا یک ماه توصیه می شود فرد از فعالیت های سنگین و سخت ورزشی اجتناب کند. برای بهبودی سریع مصرف انواع ویتامین C به فرد تا زمان بهبودی کامل توصیه می شود.


تورم بعد از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی مانند هر نوع جراحی دارای عوارض طبیعی می باشد که در کوتاه مدت بهبود می یابد. یکی از این عوارض ایجاد تورم در محل جراحی می باشد. از آنجائیکه واژن دارای بافت ها و غدد لنفاوی و عصبی فراوان می باشد در اثر جراحی آسیب کمی به رگها و بافت های این ناحیه وارد می شود که در نهایت باعث تورم در واژن می شود . گاهی مدت زمان بهبودی برای تورم واژن تا یک ماه به طول می انجامد که جای نگرانی نیست و از بین می رود.

اقدامات لازم برای رفع تورم بعد از عمل لابیاپلاستی labiaplasty  

  1. تا زمان بهبودی کامل تورم از وان حمام آب گرم و سونا به هیچ وجه استفاده نکنید در غیر اینصورت تورم افزایش پیدا می کند.
  2. دمای ناحیه جراحی را بالا نبرید زیرا هر حرارتی موجب افزایش تورم واژن می شود.
  3. استفاده از مواد غذایی حاوی فیبر در کاهش تورم ناشی از جراحی لابیاپلاستی موثر می باشد. مصرف غذای پرچرب و پر نمک بر شدت تورم می افزاید.

 یشنهاد میکنیم ببینیدفیلم لابیاپلاستی ???????  labiaplasty action movie

 

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

فرد بعد از لابیاپلاستی باید اقداماتی را در جهت کمک به بهبودی انجام دهد که شامل موارد ذیل می باشد:

  1. بعد از مرخص شدن از بیمارستان حتما یک نفر را همراه خود تا رسیدن به منزل داشته باشید .
  2. داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کرده تا به بهبود و تسکین درد کمک کند.
  3. تا مدت 2 رو از کمپرس یخ در ناحیه تناسلی استفاده کنید . این کار به بهبود تورم ناشی از جراحی کمک می کند.
  4. تا مدت 2 ماه بعد از جراحی رابطه جنسی نداشته باشید .
  5. تا یک هفته بعد از جراحی استراحت کامل کنید .
  6. از پمادهای ترمیمی برای بهبود سریع تر بخیه ها با تجویز پزشک استفاده کنید بعد از یک هفته بخیه ها جوش می خورد و بعد از 1 الی 2 ماه بخیه ها کاملا جذب می شوند.

 بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی    the cost of labiaplasty

 

آیا می توان لابیاپلاستی را با جراحی دیگر انجام داد ؟

لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی زنان می باشد که می تواند به طور همزمان با واژینوپلاستی انجام داد . واژینوپلاستی نوعی عمل برای تنگ کردن واژن می باشد که برای افرادی که در اثر زایمان های متعدد دچار گشادی واژن شده اند انجام می شود. در صورتی که این جراحی با لابیاپلاستی انجام شود لبه های واژن قرینه شده و دهانه آن تنگ می شود .

 

 بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician

 

اثرات جنسی لابیاپلاستی

بسیاری از افراد تصور می کنند با انجام لابیاپلاستی صد در صد میل جنسی آنها افزایش می یابد . در صورتی که این موضوع قطعیت نداشته و اثرات این جراحی در افراد مختلف متفادت می باشد. عواملی که باعث افزایش میل جنسی می شود پیچیده بوده و به ارتباط افراد با هم مربوط می باشد . در لابیاپلاستی پوست واژن کشیده می شود و تاثیر زیادی در میل جنسی فرد ندارد و بیشتری اثر آن زیبایی واژن می باشد.

عمل لابیاپلاستی labiaplasty   بدون بخیه

از آن جائیکه لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی واژن می باشد، می توان بدون برش آن را انجام داد . در این جراحی از نوعی دستگاه مخصوص استفاده می شود که نیازی به بخیه ندارد. لابیاپلاستی بدون بخیه نه تنها با استفاده از ظرافت خاص باعث زیبایی ظاهر لابیاها می شود بلکه عوارض بعد از جراحی برای فرد به همراه ندارد . از آنجائیکه امروزه افراد از جراحی زیبایی به وفور استفاده می کنند انجام عمل هایی که نیاز به برش و به دنبال آن بخیه ندارد مورد استقبال قرار می گیرد.

 

 

 بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 

 

 

مزایای لابیاپلاستی بدون بخیه

1. نیاز به بی حسی و بیهوشی ندارد .
2. فرد در حین و بعد از عمل هیچ گونه درد و خونریزی را مشاهده نمی کند.
3. نیاز به بستری ندارد و بعد از جراحی فرد می تواند به فعالیت روزمره خود بپردازد.
4. از آنجائیکه جراحی بدون بیهوشی می باشد نیاز به تجهیزات اتاق عمل نداشته و در مطب می توان لابیاپلاستی را انجام داد.
5. ترمیم سلول های واژن حتی در حین جراحی لابیاپلاستی ( با استفاده از این دستگاه می توان جای بخیه جراحی لابیاپلاستی قبلی را از بین برد.)
6. رفع چین و چروک لابیاها

افراد مناسب برای لابیاپلاستی بدون بخیه

نکته قابل توجه در این روش لابیاپلاستی اینست که در همه جراحی های زیبایی لابیا نمی توان از این روش استفاده کرد. البته همه افراد جز تعداد محدودی از زنان و دختران می توانند از این روش استفاده کنند.
قبل از انجام این جراحی باید با جراح زیبایی زنان  مشورت کنید در صورت داشتن شرایط لازم می توان این عمل را انجام داد .

نقش جراح در جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty بدون بخیه

جراح باید از مهارت و تبحر کافی در این زمینه را داشته باشد زیرا نیاز به دقت و ظرافت کافی جراح در استفاده از این دستگاه را دارد. از این دستگاه می توان در ترمیم سایر نواحی واژن استفاده کرد. بنابراین جراح باید به آناتومی واژن مسلط باشد و از نقاط حساس و عصب های موجود در این ناحیه اطلاع کافی داشته باشد تا آسیبی به این نواحی در حین برداشتن بافت های اضافی ( دارای چین) با استفاده از این دستگاه وارد نکند.

تاثیرات جنسیجراحی لابیاپلاستی   labiaplastyبدون بخیه

1. افزایش میل جنسی زن
2. افزایش لذت جنسی در حین مقاربت
3. افزایش حس اعتماد به نفس فرد

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی labiaplasty  


1- استراحت نسبی در منزل به مدت دو روز و عدم داشتن رابطه جنسی ، شنا و ورزش تا یک ماه توصیه می شود ، رانندگی بعد از عمل تا یک هفته مجاز نمی باشد.

2- تا دو روز بعد از عمل یک بالش زیر باسن خود گذاشته تا سطح لگن بالا آید و از تورم پیشگیری شود. 15 دقیقه فقط جهت موارد ضروری نظیر رفتن به سرویس بهداشتی از جای خود بلند شوید، نشستن های طولانی در این دو روز نیز توصیه نمی شود.

3- بخیه های عمل جذبی بوده و نیازی به کشیدن ندارند و از شروع هفته اول پس از عمل تک تک شروع به افتادن می کنند.

4- ترجیحا یک هفته بعد از عمل جهت معاینه به پزشک مراجعه نمایید.

5- درد و خونریزی مختصر از محل عمل تا یک هفته نرمال تلقی می شود . در موارد شدید حتما به اطلاع پزشک برسانید. جهت کنترل خونریزی یک گاز استریل را چهارتا کرده و محکم بدون وقفه ده دقیقه فشار دهیدو 5 دقیقه استراحت - در صورت ادامه خونریزی این کار تکرار شود.

6- سوزش و خارش مختصر در محل بخیه ها نرمال می باشد در صورت علایم شدید به پزشک اطلاع داده شود.

7- جهت شستشوی محل جراحی تا یک هفته از اسپری کردن اب ولرم روی موضع استفاده شودو سپس موضع با گذاشتن ملایم گاز استریل خشک شود.

8 -استفاده از پماد انتی بیوتیک جنتکس روزی دو بار به ارامی با دست تمیز روی محل بخیه ها و گذاشتن گاز استریل جدید تا دو هفته پس از عمل توصیه می شود. از شروع هفته سوم پس از عمل مصرف این پماد قطع و به جای ان از کرم ترمیم کننده روزی یک بار تا رفع کامل جای عمل استفاده نمایید.


بخوانیدبهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician 


مطالب مرتبط: سوالات متداول جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

   


9 -استحمام 48 ساعت بعد از عمل ایستاده مجاز می باشد. بعد از ان در صورت تمایل می توانید استحمام روزانه داشته باشید.

10 - مصرف انتی بیوتیک و مسکن خوراکی به طور مرتب سر ساعت تا اتمام ان توصیه می شود. جهت تسکین بیشتر می توانید از شیاف های مسکن مقعدیهر 8 ساعت یک بار علاوه بر قرص خوراکی استفاده نمایید.

11 - عدم استفاده از شلوار تنگ تا 2 هفته بعد از عمل

12 -  از روز سوم بعد از عمل انجام فعالیت های عادی روزمره به جز بلند کردن اشیا سنگین و پیاده روی طولانی و ورزش و سکس مجاز می باشد.

13 -  شروع رابطه جنسی 28 روز بعد از عمل مجاز است.

14 -  از مصرف غذاهای تند و فلفل خودداری کرده و در عوض میوه های تازه که دارای ویتامین C می باشند نظیر کیوی و اناناس تازه و میگو و گوشت قرمز جهت تسریع در التیام زخم استفاده نمایید. از بروز یبوست اجتناب نمایید.

15 -  تورم محل عمل، کبودی و عدم تقارن محل عمل تا 40 روز نرمال تلقی می شود لطفا از بازدید روزانه محل عمل خودداری نمایید.


بهترین دکتر لابیاپلاستی  Doctor lobby plastician 


با بالارفتن سن برخی از خانمها متقاضی عملهای زیبایی در حوزه تخصصی جراح زیبایی زنان می شوند. معمولا یکی از سوالاتی که همیشه در این میان پرسیده می شود این است که بهترین دکتر برای جراحی زیبایی زنان کیست؟ برای عمل به چه کسی مراجعه کنیم و از کجا بفهمیم که نتیجه عمل مناسب و مطابق میل ما خواهد شد یا خیر؟ این سوالات مخصوصا در شهرهای بزرگ مثل تهران و مشهد که تعداد جراحان زیبایی بیشتر است می تواند باعث سردرگمی شود و  این سوال مطرح می شود که بهترین جراح لابیاپلاستیکیست؟

 

 عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

 


ما در این مقاله سعی می کنیم به طور کامل به این سوال شما جواب دهیم. در ابتدا مختصرا به انواع مختلف عملهای زیبایی زنان می پردازیم. سپس در ادامه به معیارهایی که یک جراح زیبایی زنان خوب باید داشته باشد اشاره می کنیم. 


یشتر بخوانید: هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران   the cost of labiaplasty 

آشنایی با عملهای زیبایی زنان

این روزها در تمام دنیا زنان متقاضی عملهای زیبایی مختلفی در ناحیه واژن خود هستند. به دلیل تخصصی که متخصصین زنان در این حوزه دارند این عملها عمدتا توسط این افراد انجام می شود. البته بعضا در کشور ما مشاهده می شود که عملهای زیبایی زنان توسط برخی پزشکهای دیگر با تخصص های دیگر هم انجام می شود. در این مورد نمی توان نظر خاصی داد و به دلیل عدم قانونگذاری و اجرای آن، مسلما چنین مواردی مشاهده می شود. در مواردی هم شخص بعد از یک عمل ناموفق مجبور می شود که مجددا به متخصص و جراح زنان مراجعه کرده و عمل ناموفق قبلی را اصلاح کند.

اما مهمترین عملهای زیبایی که امروزه در حوزه زنان انجام می پذیرد عبارتند از:

1- عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن یکی از پرتقاضاترین عملهای زیبایی زنان است. هم اینک نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا خانمها برای داشتن واژنی زیباتر به عمل زیبایی واژن مبادرت می ورزند. این عمل با کوتاه کردن لابیاهای مینور همراه است. از آنجایی که تعداد عصبهای جنسی در لابیا مینور بسیار اندک است، این عمل اختلالی در لذت جنسی فرد ایجاد نمی کند. از سوی دیگر با زیباتر شدن واژن موجب بالارفتن اعتمادبنفس خانم در روابط جنسی و بهبود آن می شود.


2- عمل پرینورافی

این عمل یکی از عملهای پرطرفدار بین خانمها مخصوصا بعد از زایمانهای طبیعی است. اگر تعداد زایمانهای طبیعی بالا باشد، معمولا خانم دچار شلی عضلات واژن می شود. این مشکل با عمل پرینورافی قابل رفع است. به همین جهت اصلی ترین متد برای ترمیم واژن بعد از زایمان طبیعی همین عمل پرینورافی است.


3- عمل واژینوپلاستی

این عمل، یک عمل ترمیمی محسوب می شود و هدف آن ترمیم، تنگ کردن واژن و زیباسازی آن است. البته در کنار این عمل می توان به طور همزمان عمل لابیاپلاستی را هم انجام داد.

4- روشن سازی واژن

این مورد جزو عملهای زیبایی به شمار نمی آید اما معمولا خانمها متقاضی این گزینه در کنار عملهای زیبایی خود هستند. روشن کردن واژن روشهای مختلفی دارد اما یکی از بهترین و موردپسندترین روشهایی که هم اکنون در کل دنیا انجام می شود، استفاده از لیزر مونالیزاتاچ است.


5- تزریق ژل و چربی به واژن

تزریق ژل و تزریق چربی به واژن، عملهایی هستند که برای حجیم سازی و زیباسازی واژن مخصوصا در افراد لاغر استفاده می شود. این عملها باعث طراوت هرچه بیشتر واژن می شود. در این دو روش ژل و چربی به لابیا ماژور تزریق می  شود. 



ویژگیهای بهترین جراح زیبایی زنان

حال به این مساله می رسیم که چگونه از بین متخصصین موجود در کشور انتخاب کنیم که برای عمل زیبایی به کدامیک مراجعه کنیم. مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب یک دکتر خوب برای عمل زیبایی باید مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

1- میزان مهارت جراح

بدون شک، مهمترین بحث در عملهای زیبایی این است که نتیجه عمل دلچسب و زیبا در بیاید. برای اطمینان از این مورد می توانید از جراح خود، درخواست تصاویر نمونه کارهای قبلی را بکنید. این مورد می تواند بسیار مفید باشد و شما را در اطمینان از انجام عمل زیبایی یاری دهد، مخصوصا زمانیکه متخصص به شما نمونه کارهای مختلفی را از قبل و بعد از عمل نشان بدهد.

 

 یشتر بخوانید: هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران   the cost of labiaplasty 

 


2- تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران

اگر کسی را می شناسید که قبلا آنجا عمل کرده نظر او را بپرسید و ببینید آیا از نتیجه عمل خود راضی بوده است یا خیر؟ البته درست است که با یک نظر نمی توان به نتیجه گیری درستی رسید اما بهرحال می تواند دید خوبی به شما بدهد. پس فراموش نکنید و از تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانیدهزینه عمل لابیاپلاستی در تهران   the cost of labiaplasty 

 


3- نظر مراجعه کنندگان دیگر حاضر در مطب

شما می توانید با توجه به مطب و میزان رضایت مراجعه کنندگان، دید کلی در مورد اینکه آیا آن متخصص، جراح موردنظر شما هست یا خیر بدست آورید. در مدتی که منتظر ورود به مطب هستید با دیگر مراجعه کنندگان ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را در مورد پزشک مربوطه بپرسید.


4- دستگاهها و تکنولوژیهای جدید

امروزه یکی از مهمترین دستگاههایی که جهت انجام عملهای زیبایی مورد استفاده می شود، دستگاه لیزر مونالیزاتاچ است. اطمینان حاصل کنید متخصص شما از این دستگاه استفاده می کند. نتیجه عملهای جراحی با استفاده از لیزر بسیار متفاوت از زمانی هستند که جراح از چاقوی جراحی استفاده می کند. تکنولوژی لیزر باعث زیبایی هرچه بیشتر نتیجه عمل و همچنین می نیمم کردن عوارض آن می شود.

5- تضمین نتیجه عمل زیبایی

در مورد عملهای زیبایی واژن هم مثل هر عمل دیگری احتمال این وجود دارد که نتیجه آن چه دلخواه شماست نشود. اطمینان حاصل کنید که پزشک شما به کار خود متعهد است و در صورت هرگونه اشکالی آن را برای شما رفع می کند. در این مورد با جراح خود صحبت کنید و نظر او را هم جویا شوید.حال که درباره ی ویژگی های بهترین جراح لابیاپلاستی خوب صحبت کردیم,میتوانید مقاله ی بهترین پزشکرا در سایت تخصصی سپیدیار مطالعه کنید.

 

 عوارض لابیاپلاستی چیست ؟ complications of labiaplasty

 

منبع:وب سایت دکتر مریم لطفی زاد

منبع:وب سایت دکتر هادی فر

منبع:وب سایت دکتر لطفی زاد

منبع:وب سایت کلینیک سورنا

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

منبع:وب سایت دکتر ذاکریان

 

 

 

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

بیشتر بخوانید: جراحی لابیاپلاستی در تهران  labiaplasty  

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد   Doctor lobby plastician