سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا باردارى پس از عمل تنگ کردن واژن tight vagina 10 واژن منعى

  1. بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina 




آیا شل شدگى واژن فقط پس از زایمان طبیعى رخ مى دهد ؟

1- افزایش سن از 30 سالگی به بعد

2- بارداری ، توجه کنید روند و مکانیسم بارداری منجر به گشاد شدن واژن میشود

3- کاهش وزن شدید

4- قرار دادن ابزار تشخیصی پزشکی ( اسپوکولوم ) و یا خودارضایی (چگونه با خود ارضایی مقابله کنیم) با استعمال اجسام



آیا باردارى پس از عمل تنگ کردن واژن tight vagina   10 واژن منعى ندارد ؟

بدون شک خود هیچ گونه منعی برای بارداری نیست . و این لیزر تاثیرى روى بارورى ندارد.



آیا لیزر واژن برای درمان بی اختیاری ادرار هم موثر است ؟

اگر علت این مشکل کاهش تونوسیته بافت مجرای ادرار باشد ، پس از تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening این نقیصه هم برطرف میشود . در موارد خفیف که بی اختیاری ادراری ناشی از سرفه زدن و عطسه کردن ( stress incontinence ) است بهبودى خوبى ایجاد شده است . اما اگر افتادگی مثانه شدید وساختار آناتومیک لگن دچارتغییرات آتروفیک شدید باشد ، رفع اینگونه بی اختیاری ادراری در مستلزم جراحی است ، و چنین مواردی با لیزر واژن ، اصلاح نمیشوند



چه زمانى از سیکل قاعدگى براى این لیزر مناسب تر است ؟

سه تا پنج روز پس از پاک شدن ، زمان مناسبى است .



دفعات لازم براى انجام این لیزر چگونه است ؟

لیزر واژن قابل استفاده در هر زمان و حتى به دفعات دلخواه مى باشد و پس از هر جلسه درمان بلافاصله اثر آن پدیدار گشته و تامدت مدیدى باقى خواهد ماند . دفعات آن بنا به نیاز بیمار از یک تا سه جلسه هر کدام به فاصله یک ماه بستگى دارد.



آیا نیاز به مصرف داروى خاصى است ؟

معمولا هیچ دارویی لازم نیست .



ماندگاریعمل تنگ کردن واژن tight vagina   چند سال است ؟




در شرایط عادی ، ماندگاری اثر تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tighteningواژن ، دو سال است ، و معمولا تکرار لیزر زودتر از 20 ماه نیاز نیست.


تنگ کردن واژن   tight vagina  چگونه است ؟   آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال  نیازی به بی هوشی است یا خیر ؟  چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن را انجام دهند ؟  در این مقاله به پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم .

در مقالات قبلی همانطور که گفتیم ، زایمان های طبیعی متعدد ، رابطه جنسی ، بالا رفتن سن و … همگی از عوامل گشادی واژن می باشند که در این مقاله به بیان تنگ کردن واژن با نخ  Tighten the vagina with yarn می پردازیم .



 



آیا می دانستید که  تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening  با نخ یکی از بهترین نتایج را در درمان گشادی واژن داشته است .

لیفت واژن با نخ یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن می باشد که شخص بسیاری از مشکلاتی را که درگذشته داشته است را دیگر ندارد ، تنگ کردن واژن مانند سایر روش ها نظیر تزریق ژل به واژن ، لابیاپلاستی labiaplasty ، تزریق چربی به واژن جز جراحی زیبایی واژن  laser vaginal rejuvenation محسوب می شود .

جراحان زیبایی واژن در گذشته از نخ ها فقط به منظور جوانسازی پوست (جوانسازی واژن با لیزر چیست؟) laser vaginal rejuvenation استفاده می کردند ، این در حالی است که امروزه با کمک علم از نخ های جدیدی که به بازار ارائه شده است ، می توان لیفت واژن و جوانسازی واژن را انجام داد .

یکی از سوالات پر تکرار در خصوص تنگ کردن واژن tight vagina با نخ این است که آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال نیاز به بی هوشی دارد یا با بی حسی قابل انجام است .



 بخوانیدلیزر واژن چیست؟  Laser vaginal tightening 


  • آیا تنگ کردن واژن با نخ نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با نخ یک جراحی می باشد که نیازی به بی هوشی ندارد ، در این روش با بی حسی موضعی تنگ کردن واژن را انجام می دهند .