سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرینورافی چیست perineorrhaphy


تنگی واژن tight vagina




فواید تنگ کردن واژن با نخ

  • از مزیت های  تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening




     با نخ می توان به تاثیر مکانیکال سریع آن اشاره کرد ، جراح در کوتاه ترین زمان می تواند ورودی واژن را تنگ نماید
  • تنگ کردن واژن با نخ سبب کلاژن سازی ، ایجاد فیبروم واژن شود ، در این روش می توان جوانسازی را به آسانی بدون نیاز به بی هوشی انجام داد .
  • گشادی واژن مشکلات بسیاری دارد ، یکی از مشکلاتی که این بیماری دارد ، تاثیر در روابط جنسی است که سرآغاز بسیاری از مشکلات بین زوجین می باشد .

 

 تنگی واژن tight vagina 



چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن با نخ را انجام دهند ، همیشه این سوال وجود داشته است که آیا کاندید مناسبی جهت تنگ کردن واژن با نخ می باشند یا خیر ؟

کاندید مناسب تنگ کردن واژن با نخ اشخاصی می باشند که با مشکل گشادی واژن روبرو شده باشند یا در اشخاصی که در بخش پرینه چین خوردگی دارند ، اشخاصی که با شلی واژن (درمان شل شدگی واژن) Vaginal discharge روبرو شده اند نیز جز کاندیدهای مناسب تنگ کردن واژن با نخ می باشند ، پس از اپیوزوتومی ممکن است شخص نیاز به بازسازی پرینه داشته باشد که در این مواقع تنگی واژن  Tight vagina با نخ بسیار کمک کننده است .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


پرینورافی perineorrhaphy  را چه اشخاصی باید انجام دهند ؟ مشکلات گشادی واژن در اثر چه عواملی رخ می دهد ؟



بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina 






 آیا تنگ کردن واژن با جراحی نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با جراحی نیز برای اشخاصی که با مشکلات گشادی واژن روبرو هستند ، بسیار کمک کننده است ، زیرا مشکل گشادی واژن را در مدت زمان اندکی می توان برطرف نمود ، البته بهتر است بدانید که تنگ کردن واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد .



دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن تنگ کردن واژن را به سه روش انجام می دهند .

پرینورافی perineorrhaphy

تنگ کردن واژن با لیزر  Laser Vaginal Tightening

تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژینوپلاستی laser vaginoplasty  (واژینوپلاستی چیست؟)


جراح زیبایی زنان با کمک بی حسی موضعی پرینورافی perineorrhaphy   را انجام می دهد ، البته در برخی از مواقع با کمک بی هوشی عمومی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در صورتی که جراح تشخیص دهد که از بی هوشی عمومی جهت تنگ کردن واژن استفاده شود نیاز است که شخص جهت بهبودی کامل یک روز بستری شود .



بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن در مشهد  tight vagina 



روش کار تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening

 


بدین گونه است که پس از انجام بی حسی ، برش های در بخش های دیواره پشتی واژن انجام می شود ، بسته به اینکه میزان گشادی واژن چقدر است ، درخواست بیمار و تشخیص جراح زیبایی سینه نوع برش انتخاب می شود .
در تنگ کردن واژن vagina بافت های غیرطبیعی و بافت های همبند برداشته می شوند ، پوست اضافه را در این جراحی برمی دارند و بخش های پشت واژن را که شامل عضله های کشیده شده است با بخیه های جذبی به یکدیگر متصل می نمایند .


پرینورافی چیست perineorrhaphy

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina  


پس از پرینورافی توصیه می شود که شخص تا حد ممکن استراحت نماید و از راه رفتن طولانی مدت اجتناب نماید ، یکی از توصیه های که به تمامی بیمارانی که شاغل می باشند ، این می باشد که تا سه هفته پس از جراحی تنگ کردن واژن هیچ فعالیت سنگینی را انجام ندهند و تا 7 روز مرخصی بگیرند و در منزل استراحت نمایند .
در مدت زمان سه الی چهار هفته شخص باید از فعالیت جنسی و روابط زناشویی اجتناب نماید
انجام معاینات منظم که جراح زیبایی زنان تعیین می کند ، الزامی است تا در صورت مشکلی معالجه سریع انجام شود

 .

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور

دلیل استفاده از لیزر ژولیت در جراحی زیبایی زنان و تنگ کردن واژن چیست؟ Vaginal tightening

در حال حاضر با توجه به این که سلامت جسمی در اولیت زندگی هر فردی است و خانم ها در این بین به دلیل حیا و یا خجالتی که می کشند، کمتر اقدام به درمان بیماری حوزه زنان انجام می دهند، به همین دلیل درمان های متفاوتی را برای درمان بیماری های واژینال خود انجام می دهند. با این که نیاز است تا به طور مداوم درمان های موضعی را انجام دهند تا در زندگی خود احساس سرزندگی نمایند. از جمله بیماری هایی که زنان با آن درگیر هستند، باز شدن و یا به اصطلاح گشاد شدن واژن است که عوارض زیادی را به همراه دارد. به همین دلیل خانم دکتر شایان فر توصیه می نمایند تا با کمک لیزر ژولین اقدام به تنگ کننده واژن tight vagina نمایند تا از این عوارض کاسته شود.