سفارش تبلیغ
صبا ویژن

+++++آیا خطراتی برای Labiaplasty وجود دارد؟

عوارض لابیاپلاستی با لیزر چیست؟  complications of labiaplasty

 

 

 

 

همانطور که با هر عمل جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty  ، لکوپلاستی دارای درجه ای از خطر است. عوارض احتمالی جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery، که بسیار نادر است درد، بی حسی موضعی، هماتوم و عفونت است. بیماران ما هرگز با استفاده از روش آزمایشگاهی پلاریس دکتر یارینسکی از دست دادن احساس خستگی نکردند. 


 

لابیا چیست؟ labia

 



دکتر یارینسکی بسیار با تجربه در انجام انواع روش های لابیاپلاستی labiaplasty   

 

 

 

 و اولویت بندی ایمنی بیماران در هر مرحله است. او به طور کامل مزایا و همچنین خطرات لانه گزینی را توضیح می دهد، به شما کمک می کند تا تصمیم گیری آگاهانه ای بگیرید تا احساس راحتی در مورد مراقبت هایتان داشته باشید. 



بخوانید: عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ Laser labiaplasty



دکتر یارینسکی پرسش های شما را ارج می نهد و شما را تشویق می کند و در هر زمان در طول سفر لبتاپا، به شما پاسخ می دهد. او همچنین بیماران مبتلا به لگن پاشنه بلند را به صورت شخصی دعوت می کند اگر آنها همیشه در معرض ابتلا به عوارض ناشی از فرایند شفا هستند. 

 

 


دکتر یارینسکی دستورالعملهای مراقبتهای پس از عمل را با شما درمیان می گذارد تا اطمینان حاصل شود که شما چه چیزی را انتظار دارید و چگونگی رفع عوارض خود را در طول بهبودی خود به حداقل برسانید.



بخوانید: جوانسازی واژن با لیزر چیست؟ laser vaginal rejuvenation



 

روش های تکمیلی و جایگزین های عمل لابیاپلاستی  labiaplasty  

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از زنان نیز با بافت چربی بیش از حد در لبه های بزرگ بزرگ یا تپه های شکم (شکم کمر) روبرو می شوند. چربی بیش از حد می تواند به راحتی درمان شود و با لیپوساکشن به قسمت های کشاله ران متصل شود. 

 

 

 

 

برخی از خانمها در وزن لگومیا - لب های بیرونی - با کاهش وزن و روند پیری، حجم خود را از دست داده اند. حجم را می توان با پرکننده مانند Radiesse® یا تزریق چربی جایگزین کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر Yarinsky برای کسانی که علاقه مند به یک درمان غیر جراحی برای کانال کشیده یا ضعیف، و یا واژن vagina 

 داخلی یا بافت های داخل لگنی است، ThermiVa® را ارائه می دهد - فن آوری تحت کنترل دما با نام تجاری جدیدی است که انرژی رادیویی را از طریق یک دستگیره کوچک با استفاده از این روش پیشرفته، بیماران می توانند شکل، راحتی و حساسیت ناحیه صمیمی خود را بهبود ببخشند. بی اختیاری استرس ممکن است به طور موثر درمان شود. علاوه بر این، ThermiVa® می تواند در طول مقاربت رطوبت و راحتی را افزایش دهد تا به طور موثری خشکی را که همراه با یائسگی و پس از دریافت هورمون درمانی برای سرطان پستان ایجاد می شود، درمان کند.

 

 

 

 

 

 

توجه داشته باشید

 

 

* نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد

 

 

 

 

 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی labiaplasty   با ما تماس بگیرید یا برای مشاوره با دکتر یارینسکی برای لابیاlabiaپلاستی رنامه ریزی کنید. ریسک های خاص و مناسب بودن این روش برای شما تنها در زمان مشورت با دکتر یارینسکی مشخص می شود. تمام مراحل جراحی دارای درجه ای از خطر هستند. عوارض جزئی که بر پیامدهای آن تاثیری ندارد گاهی اوقات رخ می دهد. عوارض عمده غیر عادی است. اکثر زنان با نتیجه لگن پلاکت بسیار خوشحال هستند، اما هیچ نتیجه خاصی نمی توانند تضمین شوند.


بخوانید: مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی care after labiaplasty  

 

 

 

 

 

 

yarinsky.com