سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی لابیاپلاستی labiaplasty

جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

 

 

 

کی از سوالات متداولی که بسیاری از دختران از بهترین جراحان زیبایی می پرسند این است که آیا دختران باکره می توانند  لابیاپلاستی labiaplastyرا انجام دهند یاخیر؟ که در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم تا در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

  پیشنهاد میکنیم ببینید: فیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie 

 

 

بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty

در ابتدا باید بیان کنیم کهلابیاپلاستی labiaplasty  یک نوع جراحی زیبایی واژن است که به منظور کوچک کردن لابیا ها با استفاده از لیزر صورت می گیرد این جراحی خارج از پرده بکارت انجام می گیرد و یک نوع جراحی است که ربطی به پرده بکارت ندارد و انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند.

با استفاده از لابیاپلاستی چیست؟ می توان ظاهر زیبایی در لابیا ها ایجاد کرد بسیاری از دختران پس از سن بلوغ لابیا های آن ها بیش از حد رشد می کند به گونه ای که بدلیل بزرگ بودن لابیا ها نمی توانند لباس های تنگ بپوشند.

 

  پیشنهاد میکنیم ببینید: فیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie 

 

بزرگ بودن بیش از حد لابیاها در برخی از دختران موجب کاهش اعتماد بنفس آن ها گردیده است و ظاهر بزرگ لابیاها آن ها را آزرده خاطر کرده است که با استفاده از جراحی لابیاپلاستی می توان این مشکل را برطرف کرد و ظاهر لابیا ها را کوچک و زیبا کرد.

برخی از دختران از رنگ تیره واژن خود بسیار رنج می برند و این مسئله ذهن آن ها را بسیار درگیر کرده است که با استفاده از لیزر می توان دستگاه تناسلی و کشاله ران را روشن تر کرد. سفید کردن واژن با استفاده از لیزر هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند و دختران باکره در صورت تیره بودن ناحیه واژن می توانند آن را انجام دهند.

 

 لابیاپلاستی labiaplasty چیست, What is labiaplasty

 

 

 

لابیاپلاستی از جمله جراحی زیبایی زنان می باشد که از طریق آن تغییراتی در شکل واژن vagina صورت می گیرد. لابیاپلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار در کشورهای امریکایی و اروپایی می باشد. از طریق لابیاپلاستی شکل و اندازه لابیاlabia های واژن vagina تغییر پیدا می کند. این جراحی را می توان با جراحی زیبایی دیگری به نام واژینوپلاستی انجام داد.

 

کاربردهای جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty

  1. برطرف کردن اشکالات ظاهری لابیاlabia ها نظیر بدشکلی و چروک های آن
  2. قرینه سازی لابیاlabia ی واژن vagina 

     

     

     

  3. کاهش تحریک های نقاط کلیتوریس ( به دلیل وجود رشته های عصبی دراین نقطه بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد)درمان بلندی کلیتوریس  clitoris

     

     

     

  4. زیبا کردن تحریکات دستگاه تناسلی زنان

 

  لابیاپلاستی چیستWhat is labiaplasty

 

 

 

 پیشنهاد میکنیم ببینید: فیلم عمل لابیاپلاستی   labiaplasty action movie

 

اقدامات بعد از لابیاپلاستی labiaplasty

  1. مصرف به موقع داروهای تجویزشده توسط پزشک متخصص بعد از لابیاپلاستی
  2. استفاده از کرم و پماد ضد عفونی کننده در محل بخیه ها برای جلوگیری از عفونت و بهبودی سریع زخم ها
  3. عدم داشتن رابطه جنسی تا یک ماه پس از عمل
  4. عدم انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت حداقل سه هفته بعد از جراحی
  5. خشک کردن محل جراحی بعد از انجام لابیاپلاستی
  6. استفاده از پماد موضعی آنتی بیوتیک بعد از جراحی
  7. انجام حرکات ورزشی انعطافی و کششی تا مدت 23 روز
  8. عدم استفاده از عطر و ادکلن در ناحیه جراحی بعد از عمل
  9. در روز عمل لابیاپلاستی درصورت بروز درد می توان از داروهای مسکن برای کاهش درد و ناراحتی استفاده کرد.

10.بعد از جراحی امکان یبوست برای فرد وجود دارد یبوست نیز یکی از عواملی است که باعث درد در هنگام اجابت مزاج میشود. برای پیشگیری از این مشکل از مواد غذایی که حاوی فیبر می باشد استفاده شود.

 

 

 

 

مطالب مرتبط: عوارض لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty چیست؟  

 

  1. برای بهبودی تورم ناشی از جراحی از کمپرس یخ تا 2 روز استفاده شود.
  2. داشتن همراه در هنگام مرخص شدن از بیمارستان
  3. استفاده از ژل شستشو برای تمیز کردن محل بخیه ها و خشک کردن کامل آن . در برخی موارد ممکن است محل زخم ها تا دو ماه بعد از جراحی بهبود نیامد که با مراقبت های درست این زمان کمتر می شود.
  4. در صورتی که تورم و التهاب همراه با درد در زخم ها تا 4 روز ادامه داشت حتما به پزشک متخصص لابیاپلاستی مراجعه کنید.

در صورتی که خواستار دریافت اطلاعات بیشتری از جراحی لابیاپلاستی هستید می توانید از طریق وب سایت سپیدیار در زمینه جراحی لابیاپلاستی ریافت نمایید.

 

بهبود رابطه جنسی پس از جراحی لابیاپلاستی   labiaplasty:

متاسفانه این باور غلط وجود دارد که پس از جراحی لابیاپلاستی شخص با کاهش میل جنسی روبرو است ، دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که این تصور کاملا اشتباه است .

تحریک جنسی در بانوان در نقاط مختلف انجام می شود ، لابیاها چه دارای سایز بزرگ باشند و یا کوچک به یک اندازه میل جنسی را بالا می برنند ، حتی این امر ممکن است اتفاق بیافتد اگر شخص لابیاهای بزرگ داشته باشد از میل جنسی کمتری نسبت به شخصی که لابیاهای کوچکتر دارد برخوردار باشد .

به همین دلیل باید بیان کردن لابیا کوچک می تواند در بالا بردن لذت مقاربت تاثیر گذار باشد و لذت مقاربت جنسی را دو برابر کند .

با انجام جراحی لابیاپلاستی شخص نه تنها در زمان مقاربت جنسی لذت بیشتری می برد بلکه به آلت تناسلی زیبایی دستیابی پیدا می کند .

 

بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران Doctor lobby plastician