سفارش تبلیغ
صبا ویژن

@@@@راه های روشن و سفید شدن پوست صورت و بدن

 

sefidkardanpoost

رنگ پوست یکی از قابل توجه ترین و محسوس‌ترین مشخصه‌ی هر فرد است. رنگ پوست به واسطه میزان و نوع ملانین سنتز شده درون ملانوزوم و الگوی توزیع ملانوزوم در ملانوسیت‌های بدن تعیین می‌شود.
صرف نظر از جنسیت، پوست زیبا، سفید و درخشان رویای هر فرد است. درمان‌های سفید کردن پوست برای نشان دادن زیبایی طبیعی شما وجود دارد. استفاده از انواع مختلفی از کرم‌ها، میکرودرم ابریژن و لیزر درمانی از راه‌های رایج برای سفید و روشن کردن پوست هستند.

sefidkardanpoost1

sefidkardanpoost2

علت لیزر سفید کننده پوست  LASER WHITENING SKIN

  •  زمینه‌ی ژنتیکی یا عوامل ارثی از جمله دلایلی هستند که سبب تیره شدن پوست می‌شوند.
  •  تیرگی پوست ممکن است ناشی از تغییرات هورمونی به عنوان مثال نوسانات هورمون‌ها در دوران بارداری یا استفاده از قرص‌های جلوگیری از بارداری یا یک علامت از بیماری خاص مانند بیماری ادیسون باشد که در نتیجه‌ی اختلال در تولید هورمون‌ها توسط غدد آدرنال رخ می‌دهد.
  •  تیرگی پوست همچنین می‌تواند ناشی از آفتاب سوختگی و یک واکنش آلرژیک، معمولاً به یک گیاه یا ماده‌ی شیمیایی خاص باشد. آلودگی نیز از دیگر عوامل مهم است.

مزایای سفید و روشن شدن پوست

درمان روشن شدن پوست علاوه بر روشن و سفید کردن پوست، مزایای دیگری نیز دارد:

  •  درمان روشن کردن پوست موجب درمان جوش و آکنه، ملاسما (لکه‌های قهوه‌ای)، اختلالات در رنگ پوست و هایپرپیگمانتاسیون (افزایش رنگدانه در پوست) نیز می‌شود.
  •  روشن و سفید کردن پوست اعتماد به نفس را تقویت می‌کند، زیرا باعث ایجاد مزایای احساسی و روانی برای افرادی می‌شود که باور دارند پوستی روشن‌تر موجب زیباتر شدن ظاهر آن‌ها می‌شود.
  •  دارای مزایای ضد پیری است، روشن شدن پوست موجب از بین بردن لکه‌های پوستی می‌شود، ظاهر فرد را جوان‌تر و بهتر نشان می‌دهد.

متقاضیان

درمان لیزر سفید کننده پوست  Laser whitening skin برای متقاضیان زیر مناسب است:

  • متقاضی درمان سفید و روشن کردن پوست باید حداقل 18 سال داشته باشد.
  •  افرادی که به طور طبیعی پوست سبزه یا تیره دارند.
  •  افرادی که پوست آن‌ها در اثر آفتاب سوختگی تیره‌تر شده است.
  •  افرادی که از افزایش رنگدانه‌های پوست یا لکه‌های تیره رنج می‌برند.
  •  افرادی که لکه‌های ناشی از افزایش سن و لکه‌های ناشی از نور خورشید و خطوط و ترک‌های بدن ظاهری نامناسب در پوست ایجاد کرده است.
  • افراد مبتلا به جای زخم‌های متعدد (مانند جای جوش، جای زخم آکنه یا سایر انواع زخم‌ها)
  •  خانم‌های باردار از متقاضیان مناسب این درمان محسوب نمی‌شوند.
  • این درمان را نمی‌توان در طول دوران شیردهی انجام داد.

روش‌های سفید و روشن کردن پوست

روش‌های اصلی برای روشن شدن پوست عبارتند از:

کرم‌ها

sefidkardanpoost3

استفاده منظم از کرم‌های سفید کننده روشی ارزان و مؤثر است و ممکن است نتایج دلخواه را به دست آورد. کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی رایج‌ترین گزینه‌های درمانی هستند و به طور کل از اولین راه‌هایی می‌باشند که افراد با استفاده از آن‌ها تلاش می‌کنند تا شرایط پوست خود را بهبود ببخشند. مواد تشکیل دهنده کرم روی لایه بیرونی پوست تأثیر می‌گذارند و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست موجب نمایان شدن لایه زیری روشن‌تر آن می‌گردند. کرم روشن کننده‌ی پوست باید بر اساس تجویز پزشک استفاده شود.

لایه برداری شیمیایی پوست  یک روش درمانی روشن شدن پوست است که در آن از یک محلول اسیدی برای از بین بردن لایه‌های خارجی آسیب دیده و در نتیجه سفید و روشن کردن پوست استفاده می‌شود. در هنگام انجام لایه برداری شیمیایی، متخصص پوست از آلفا هیدروکسی اسیدها، تری کلرواستیک اسید یا فنل استفاده می‌کند. لایه برداری شیمیایی پوست را بهبود می‌بخشد و بافت پوست را نرم‌تر می‌کند. این مواد لایه‌های بیرونی پوست مرده را از بین می‌برند و یک لایه جدید پوست با ماهیت، بافت و رنگ بهتر و روشن‌تر به وجود می‌آورند.

میکرودرم ابریژن

sefidkardanpoost5

میکرودرم ابریژن یا لایه برداری دیاموند یکی دیگر از روش‌های محبوب درمان سفید کردن پوست صورت است. در این روش از یک وسیله دستی برای اسپری کردن کریستال‌های کوچک روی سطح پوست استفاده می‌شود به طوری که خارجی‌ترین لایه‌ی پوست را لایه برداری می‌کند و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. پوست لایه برداری شده با کمک یک پمپ مکش شده و سپس در یک محفظه جمع آوری می‌شود. پس از اتمام میکرودرم ابریژن، پوست تازه و جوان نمایان می‌شود. جهت دستیابی به نتایج مطلوب، به تعداد مشخص و پیوسته‌ای از جلسه‌های درمانی نیاز است.

لیزر پوست صورت   Laser Facial Skin

sefidkardanpoost6

سفید کردن پوست با استفاده از لیزر روشی است که در آن پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن پوست ناهموار، نامطلوب یا آسیب دیده استفاده می‌شود و رشد سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌گردد، به طوری که پوستی سفیدتر در فرد ایجاد می‌شود. لیزر به طور مؤثر برای درمان مشکلات مختلف ناشی از افزایش رنگدانه‌های پوست مانند کلوآسما (ماسک حاملگی)، ملاسما (لکه‌های قهوه‌ای)، لکه‌های ناشی از افزایش سن، لکه‌های کبدی و پوست تیره و ناهموار ناشی از افزایش تولید ملانین مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیزر با از بین بردن لایه بیرونی پوست و تجزیه قسمتی از ملانین به ذرات میکروسکوپی موجب روشن‌تر شدن پوست می‌شود. مواد حاصل از تجزیه ملانین توسط بدن و از طریق سیستم دفاعی طبیعی، گردش خون و سیستم ادراری دفع می‌شوند. در اثر پرتو متمرکز نور، ملانین در ابتدا یک پوسته‌ی تیره‌ی نازک روی پوست ایجاد می‌کند که با توجه به ناحیه و شدت تجمع ملانین، به تدریج پوسته‌ها از بین می‌روند یا دفع می‌شوند. در طول جلسه‌ی درمانی، از یک دستگاه لیزر کوچک دستی که احساس شبیه مالیده شدن یک نوار لاستیکی رو پوست ایجاد می‌کند، استفاده می‌شود. همزمان هوای سرد ممکن است روی پوست دمیده شود تا آن را در تمام طول درمان خنک نگه دارد. هر جلسه لیزر درمانی معمولاً حدود 30 قیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. معمولاً برای گرفتن نتایج مطلوب، انجام 3 تا 5 جلسه لیزر درمانی ضروری است. درمان با لیزر جهت سفید و روشن شدن پوست راهی راحت، مقرون به صرفه و سریع است.


 

بخوانید :     مراقبت های بعد از لیزر سفید کننده پوست چیست؟      AFTER LASER SKIN CARE

دوره‌ی بهبودی پس از لیزر روشن کننده پوست Laser clearing skin می‌تواند یک یا دو هفته طول بکشد. ممکن است بیمار بخواهد تا زمانی که ظاهر پوست بهبود یابد، چند روز استراحت کند. پوست به طور معمول برای چند روز قرمز و متورم است، و ممکن است یک یا دو هفته کبود یا پوسته پوسته به نظر برسد. در عرض چند هفته پس از درمان روشن و سفید کردن پوست سبزه، رنگ پوست تغییر کرده و شروع به سفیدتر شدن می‌کند. تا شش ماه پس از درمان، پوست به خورشید حساس خواهد بود.
بیمار می‌تواند با مراقبت‌های پس از درمان روند بهبودی را سریع‌تر نماید:

  • محل مورد نظر را به آرامی با صابون فاقد عطر شستشو دهید و سپس با دقت آن را خشک کنید.
  •  از ژل آلوئه ورا یا ژل پترولئوم (مانند وازلین) برای خنک کردن و تسکین ناحیه تحت درمان به طور منظم استفاده نمایید.
  •  از دستکاری و کندن هر پوسته یا قشری که در حال تشکیل شدن است خودداری کنید.
  • می‌توانید از داروهای ضد درد مانند پاراستامول برای کاهش هر گونه ناراحتی استفاده کنید و با نگه داشتن یک بسته یخ روی پوست تورم را کاهش دهید.
  •  جهت محافظت پوست تحت درمان از اثرات شدید خورشید برای مدت حداقل شش ماه از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

عوارض جانبی 

پس از روشن و لیزر روشن کننده پوست Laser clearing skin، احتمال بروز علائم زیر وجود دارد:

  •  قرمزی و تورم
  • کبودی
  •  پوسته پوسته شدن
  •  تاول زدن

  قیمت لیزر سفید کننده پوست  

 

Laser whitening skin

هزینه‌ی درمان سفید و روشن کردن پوست به چند عامل بستگی دارد؛ رنگ پوست پیش از درمان، رنگ پوست دلخواه، ناحیه‌ی تحت درمان روشن کردن، روش درمانی انتخاب شده، متخصص پوست و کلینیکی که در آن جا این درمان انجام می‌گیرد. اغلب جلسات متعددی برای افزایش شانس رسیدن به نتایج دلخواه با استفاده از روش‌های روشن شدن پوست ضروری است.


اگر علاقه مند به مطرح کردن سوال خود درباره ی     لیزر سفید کننده پوست     هستید،میتوانید در وب سایت سپیدیار در قسمت تجربه لیزر سفید کننده پوست با کسانی که این عمل را انجام داده اند،در میان بگذارید.

 

 

cosmeticsurgeries.ir

 

 



 لیزر سفید کننده پوست در شیراز Laser whitening skin

 

 

هزینه لیزر سفید کننده پوست در  شیراز    The cost of laser bleaching skin

 

 

بهترین دکتر لیزر پوست در شیراز   Best Doctor of Laser Skin