سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفید کننده واژن واژن Phoenix

پزشکان ما 

 

 

دکتر جبرئیل فرناندو بونسنا 

 

 

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی 

 

 

محل اسناد موجود در ابوظبی، امارات متحده عربی 

 

 

نمایش مشخصات 

 

 

کتاب مقدس 

 

 

بازیافت درمان 

 

 

 

 

 

به منظور بازیابی مناسب و بهترین نتایج ممکن از سفید کردن واژن  lightening labia skin، گیرنده های لیزر واژینال و گلابی مقعد توصیه می شود که مراحل زیر را شرح دهید.

 

 

 

 

 

        منطقه تناسلی باید برای 4-4 روز اول تمیز و خشک شود. برای این دوره یک دوره آنتی بیوتیک همراه با کرم موضعی تجویز می شود. 

 

 

        رطوبت و درد ممکن است تا پایان هفته اول درمان ادامه یابد. 

 

 

        بیماران مجاز به استفاده از آنتی بیوتیک ها برای کمک به مبارزه با احساس سوزش یا تحریک شده که به علت پوکی استخوان تجربه می کنند. 

 

 

        هر گونه ورزش و فعالیت های فیزیکی باید بعد از 10 روز از درمان ادامه یابد. 

 

 

        اطمینان حاصل کنید که منطقه ژنیتال تا زمانی که ممکن است به عنوان تمیز و بهداشتی برای به دست آوردن کامل بازیابی. 

 

 

 

 

 

نتایج درمان  روشن کردن واژن  lightening labia skin

 

 

 

 

 

قبل از این که ما به دنبال آن باشیم و نگرانی ها را با منطقه تاریک تر تناسلی خود داشته باشیم. ما به شما اطمینان می دهیم

 

 

با استفاده از این تکنیک ساده و موثر برای سفید کردن واژن  lightening labia skin  لثه، پوست شما سفید تر خواهد بود. نتایج پس از 2 هفته از درمان واضح خواهد شد و پس از آن دوباره می توانید بررسی کنید که چگونه می توانید سلامت دستگاه تناسلی را حفظ کنید. نتایج بسیار رضایتبخش و مطمئنا دائمیتر از هر کرم سفید کننده یا سفید کننده است. 

 

 

اخبار و رسانه ها 

 

 

مشاوره رایگان 

 

 

 

 

 

اگر میخواهید خجالت یا ناامیدی خود را با پوست تیره در اطراف ناحیه تناسلی خود از بین ببرید، برای مشاوره رایگان با یکی از متخصصان ما امضا کنید تا بتوانید درباره هزینهها و نگرانیهایی که در اختیار دارید صحبت کنید. فرم زیر را پر کنید تا بتوانید یکی از متخصصین ما را در مورد شرایط خود به ما اطلاع دهید.

 

 

 



 

 

سفید کردن واژن  lightening labia skin Phoenix 

 

 

 

 

 

اگر شما با افزایش ناحیه های رنگی بخش خصوصی خود ناراحت شده اید، شما تنها نیستید. اگر چه به ندرت مورد بحث قرار می گیرد، بسیاری از آنها با تغییر رنگ ناحیه واژن، خجالت می کشند و می خواهند ساعت را به عقب برگردانند. و علاقه بیشتر به روشن کردن واژن  lightening labia skin منجر به محبوبیت لیزر موی برزیلی می شود که تغییر رنگ را قابل توجه تر می کند. 

 

 

چرا سفید کردن ناحیه ناحیه تناسلی  lightening labia skin؟ 

 

 

 

 

 

سفید کننده واژن ارائه می دهد راه حل برای رنگ تیره است که می تواند رخ دهد و در طول زمان در مناطق صمیمی بدن افزایش می یابد. تغییرات رنگ در انواع مختلف افراد طبیعی است. سفید کننده واژن برای مقابله با تغییرات ناخواسته رنگ ناشی از پیری یا محیط زیست در نظر گرفته شده است. این تغییرات رنگ نیز ممکن است ناشی از مالش مکرر پارچه، پوسیدگی پوست، زایمان، هورمون یا سن باشد. 



 

 

رفع تیرگی واژن با لیزر  lightening labia skin

 

 

 

 

 

پلاستیک های صورت آریزونا از روش ویژه ای به نام سفید کننده واژن لیزر استفاده می کند تا بافت های رنگی تیره تر را در ناحیه واژن، یا حتی ناحیه مقعد، حذف کند. و این نگاه مورد نظر شما را تنها با کرم به دست نمی آورد. 

 

 

 

 

 

درمان ساده است و حدود سی دقیقه طول می کشد با کارکنان بسیار آموزش دیده و مراقب. پس از محو کردن منطقه برای راحتی شما، ارائه دهنده از یک لیزر استفاده می کند و به آرامی منطقه را درمان می کند. لیزر وضعیتی که ما مخصوصا برای سفید کردن واژن استفاده می کنیم، لیزر پیکسل ما است که ما نیز برای روش FemiLift     استفاده می کنیم. لیزر ملانین (رنگ) را از منطقه حذف می کند و آن را سبک تر می کند. 

 

 

بعد از مراقبت 

 

 

 

 

 

پس از انجام این روش، لازم است که این منطقه را به عنوان تمیز نگه دارید و توصیه می کنیم حداقل سه روز پس از درمان خود از داشتن جنسیت خودداری کنید. 

 

 

 

 

 

رفع تیرگی واژن  lightening labia skin لیزر یک روش کم خطر است و همچنین می تواند با سفید کننده لیزر مقعد، FemiLift    ، O-Shot     و بسیاری دیگر از روش های بهداشت جنسی که در عمل ما ارائه شده است ترکیب شود.

 

 

 

 


 

 

چگونه بسیاری از درمان های سفید کردن واژن lightening labia skin نیاز دارم؟

 

 

 

 

 

سفید کننده واژن Whitening lobia یک درمان ایمن و راحت است که در دفتر ما انجام شده است. اکثر بیماران به مدت دو ماه تحت درمان قرار می گیرند.

 

 

چگونه می توانم بفهمم آیا سفید کننده واژن برای من مناسب است؟ 

 

 

 

 

 

دفتر ما مشاوره رایگان ارائه می دهد. لطفا با دفتر ما در 480-991-6877 تماس بگیرید تا وقت خود را در دفتر ما قرار دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر علاقه مند به مطرح کردن سوال خود     درباره ی     سفید کردن واژن     با لیزر     هستید، میتوانید در     وب سایت سپیدیار     در قسمت    تجربه ی سفید کردن پوست با کسانی که این عمل را انجام دادند در میان بگذارید