سفارش تبلیغ
صبا ویژن

***نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم خوب در تهران

نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم خوب در تهران

آنچه در این مقاله می خوانیم

 
  • نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم خوب در تهران
    • جراحی پلک چشم
    • نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم
    • ماندگاری نتایج پس از جراحی پلک

چشم ها تاثیر زیادی در زیبایی و جوانی چهره ی فرد دارند ، لذا هنگامی که این ناحیه از صورت دچار پف ، چین و چروک و افتادگی پلک می گردد ، به سرعت شادابی و طراوت را از چهره فرد خواهد گرفت و لازم است به موقع درمان موثر جهت رفع مشکلات ناحیه پلک چشم صورت پذیرد ، از این رو در این نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم خوب در تهران مورد بررسی قرار گرفته شده است .


عوارض عمل بلفاروپلاستی Eyelid surgery complications



جراحی پلک چشم

در رابطه با جراحی پلک چشم می توان گفت که بلفاروپلاستی اصطلاح پزشکی عمل زیبایی پلک چشم می باشد که در آن پزشک متخصص جراحی پلاستیک با دانش علمی و عملی خود به طور موثری به رفع مشکلات پلک چشم می پردازد ، این عمل که پس از جراحی زیبایی بینی ، پرطرفدارترین عمل زیبایی در ایران محسوب می شود در بزرگسالان با بیحسی موضعی و در کودکان با بیهوشی کامل صورت می پذیرد .


بخوانید:مراقبت های بعد از جراحی افتادگی پلک چیست؟  Postoperative care of the eyelids



جراحی پلک چشم

درمان افتادگی پلک ها ، پف پلک ها ، چین و چروک پلک ها ، درشت کردن چشم ها و همچنین کشیده کردن چشم به کمک عمل زیبایی جراحی پلک میسر می باشد که می تواند بروی پلک بالا یا پایین و یا هر دو پلک به صورت همزمان صورت پذیرد .

نتایج و تصاویر جراحی پلک Eyelid surgery چشم

نتایج و تصاویر جراحی پلک چشم پس از انجام جراحی زیبایی پلک حاکی از تغییر و رفع مشکلات مربوط به پلک و پوست آن می باشد ، زیرا پزشک متخصص جراحی پلاستیک جهت درمان مشکلات پلک ؛ عضله ، پوست و چربی زیر پلک را دستکاری می کند که این خود باعث از بین رفتن پف ، افتادگی و چین و چروک ناحیه پلک ها می گردد که در نهایت ، شاهد جوان تر  شدن چهره خواهیم بود .

مقایسه ی تصاویر قبل از عمل جراحی پلک با تصاویر پس از جراحی به خوبی نتایج اثر بخش عمل جراحی را نشان خواهد داد و فرد به وضوح شاهد تغییرات صورت گرفته و شادابی چهره پس از عمل خواهد بود .

هزینه جراحی پلک

ماندگاری نتایج پس از جراحی پلک Eyelid surgery

نتایج پس از جراحی پلک Eyelid surgery چشم اگر چه برای مدت طولانی ماندگاری خواهند داشت اما در گذر زمان با افزایش چربی زیر پوست و چروک شدن پوست ، شاهد بازگشت مشکلات مربوط به پلک خواهیم بود که مدت زمان حفظ آثار جراحی پلک  به نحوه ی مراقبت از پلک ها نیز بسیار وابسته خواهد بود.

از نظر زیباشناسی، چشم‌ها مهمترین جزو صورت هستند. چشم‌ها نشان دهنده سن فرد و انعکاس دهنده حالات هیجانی و خلقی وی هستند. متاسفانه چشم‌ها و پلک‌ها زودتر از سایر اجزای بدن، علائم پیری را نشان می‌دهند. به دلیل همین حساسیت‌، هر روز افراد بسیاری با استفاده از جراحی زیبایی پلک چشم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و از زندگی خود لذت بیشتری می‌برند. عمل جراحی پلاستیک پلک‌ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می‌شود، برای برداشتن پف پلک‌ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است. البته پف پلک‌ها همیشه ناشی از افزایش سن نیست، بلکه در مواردی پف پلک‌ها یکی از علائم بیماری‌های متابولیکی مثل کم کاری یا پرکاری تیروئید است. بدیهی است در چنین حالتی به جای اصلاح پف پلک با  

بلفاروپلاستی پلک پایین Eyelids Surgery، باید بیماری متابولیکی را درمان کرد. تاثیر افزایش سن برروی پلک بالا و پایین، مختصری با یکدیگر متفاوت است. در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می‌دهد. در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را محدود می‌کند، اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک و چین‌های ظریف و  بیرون زدگی کیسه‌های چربی بروز می‌کند.

جراحی زیبایی پلک و بلفاروپلاستی

تکنیک‌ها و روش‌های بیهوشی عمل جراحی پلک Eyelid surgery (بلفاروپلاستی) :

عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) با 3 روش بی‌حسی موضعی، نیمه بیهوشی و بیهوشی کامل قابل انجام است. 

روش بی حسی موضعی :

روش بی‌حسی موضعی، دقیقا مانند حالتیست که در دندانپزشکی استفاده می‌گردد. در این روش، در جراحی زیبایی پلک، ماده بی‌حس‌کننده لیدوکایین فقط در محل عمل که در اینجا اطراف پلک است، تزریق می‌گردد. با این کار، پلک بی‌حس می‌گردد و فرد در حین این عمل جراحی زیبایی پلک، دردی را متوجه نمی‌شود، اما داروی تزریقی در این عمل جراحی زیبایی، فقط درد را از بین می‌برد و اضطراب بیمار به قوت خود باقی خواهد ماند. 

روش نیمه بیهوشی :

در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی Blepharoplasty) به روش نیمه بیهوشی، علاوه براین‌که اطراف پلک توسط جراح متخصص بی‌حس می‌شود، متخصص بیهوشی نیز از طریق رگ، داروهای ضددرد و ضد اضطراب را به بیمار تزریق خواهد کرد. این داروها، بیمار را به خواب عمیق و خوشایندی می‌برند.

روش بیهوشی کامل :

در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) به روش بیهوشی کامل، بیمار کاملا بیهوش است و پلک‌های بالایی و پایینی را می‌توان به طور مجزا یا همزمان مورد عمل جراحی زیبایی قرار داد.

انواع عمل جراحی زیبایی پلک یا عمل پلک     Eyelid surgery :

عمل جراحی زیبایی پلک بالا :

در این نوع از انواع جراحی زیبایی پلک، برش درست روی چین طبیعی پلک داده می شود. به همین دلیل، احتمال این‌که بعد از جراحی زیبایی پلک، جای برش جراحی روی پلک‌ها بماند، فوق العاده کم است. در این نوع از جراحی زیبایی پلک بعد از برداشتن پوست اضافی، در صورت لزوم، عضله و کیسه های چربی زیر پوست که به صورت پف کردگی ظاهر می‌شود، نیز برداشته می‌شود و محل برش با نخ بسیار نازک دوخته می‌گردد.

بلفاروپلاستی Blepharoplasty پایین :

اگر میزان پف پلک پایین، بیرون زدگی چربی‌های آن، گودی و سیاهی زیر چشم زیاد باشد، محل برش کاملا زیر خط مژه‌های فرد خواهد بود تا جای اسکار آن مشخص نباشد‌. در این صورت علاوه بر خارج کردن چربی های اضافه می توان پوست اضافی پلک را نیز چید اما اگر میزان بیرون زدگی چربی ها خیلی زیاد نباشد و پوست پلک نیز در حد معمول باشد می توان چربی ها را از طریق برشی واقع در سطح داخلی پلک خارج کرد. مزیت این نوع جراحی زیبایی پلک چشم  آن است که روی پوست هیچ برشی وجود ندارد و ضمنا بهبودی و ترمیم آن نیز سریع تر است.


بخوانید    :هزینه جراحی پلک  Cost of blepharoplasty


بعد از جراحی زیبایی پلک چشم ممکن است اطراف چشم قدری متورم و کبود شود. در عمل جراحی زیبایی پلک خشکی چشم نیز معمول است که برای برطرف کردن آن می توانید از قطره اشک مصنوعی استفاده کنید . تورم و کبودی اولیه در عرض یکی دو هفته برطرف می شود اما چند ماه طول می کشد تا نتیجه نهایی عمل جراحی زیبایی پلک ظاهر شود. محل برش جراحی پلک به تدریج کم رنگ می شود و ممکن است تا یک سال به طول بینجامد تا محل برش به طور کامل برطرف شود. نتیجه عمل زیبایی پلک چشم دائمی است. با این وجود زمان در حال گذر است و بدیهی است که گذشت زمان می تواند بر روی تمام بدن از جمله بر روی پلک های عمل شده نیز تاثیر بگذارد.

به طور خلاصه می‌توان عنوان کرد، این عمل جراحی برای کشیدن پلک‌ها به بالا یا پایین می‌باشد که به عنوان کاربرد آن می‌توان به شل بودن پوست یا افتادگی بافت اطراف پلک‌ها اشاره کرد.

 

 

عمل پلک     Eyelid surgery

چشمها دریچه ارتباط ما با جهان خارج هستند و نقش اساسی درروابط اجتماعی ما بازی می کنند. معمولاً در روابط انسانی نگاه کردن به یکدیگر نخستین قدم است. به همین دلیل ظاهر چشمها به افراد تأثیر زیادی در قضاوت اولیه دیگر ان نسبت به فرد و همچنین اعتماد به نفس خود فرد دارد. باافزایش سن ، تغییراتی درساختمان پلکه ایجاد میشود که باعث میشود فرد ظاهری سالخورده و خسته پیدا کند. بخش عمده این تغییرات عبارت است از:

- ایجاد چروک های ظریف در اطراف پلک ها
- کش آمدن و شل شدن پوست و عضلات پلک ها 
- تجمع چربی اضافه در زیر پوست پلک ها


بخوانید    :جراحی پف چشم     چگونه صورت می گیرد؟ Puffy eye surgery

مجموع این تغییرات باعث می شود چهره فرد سال خورده و خسته به نظر برسد. به علاوه در صورتی که این حالات شدید باشد می تواند با مسدود کردن میدان دید جانبی بر عملکرد بینایی فرد نیز تاثیر بگذارد.

جراحی اصلاحی پلک یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح این تغییرات و ایجاد ظاهری جوان تر و شاداب تر انجام می شود. این عمل معمولا در بی حسی موضعی انجام میشود . ذر صورت لزوم پلک بالا و پایین را میتوان همزمان عمل کرد. مدت زمان عمل پلک بالا حدود یک ساعت و پلک پایین حدود یک ساعت و نیم میباشد.بعد از اتمام عمل نیازی به پانسمان کامل چشمها نمیباشد و تنها قسمت بخیه خورده شده چشم با یک چسب باریک پوشانده میشود. این چسب پس از یک روز برداشته شده و تا کشیده شدن بخیه ها در روز هفتم باید از پماد مخصوص برای حفاظت از زخم استفاده کرد. برای جلوگیری از چرک کردن 5 روز ?نتی بیوتیک تجویز می شود. تورم و کبودی بعد از عمل بعد از مدت 7 الی 10 روز از بین می رود. برش پلک بالا در چروک طبیعی ان قرار می گیرد و برش پلک پایین با فاصله 2 میلی متر از مژه های پلک پایین به نحوی که بعد از گذشت 4 الی 6 هفته اثری از عمل دیده نمی شود.


ببینید    : عکس عمل پلک         Photo action of the eyelid


عمل پلک     Eyelid surgery

جراحی پلک برای آشنایی با این قبیل جراحی گفت و گوی یکی از بیماران با آقای دکتر را برای شما بیان کردیم: آقای دکتر! جراحی پلک واقعا چشم را زیباتر می کند؟ شل شدن و از دست رفتن قوام پوست و بافت های نگه دارنده پلک ها، باعث پف پلک ها و آویزان شدن پوست این ناحیه می شود. علاوه بر این، ظاهری نازیبا درست می کند و گاهی این افراد از سنگینی پلک ها و کاهش میدان بینایی شان شاکی هستند. در این موارد جراحی زیبایی چشم و صورت یا بلفاروپلاستی انجام می شود. می توان بلفاروپلاستی را "جراحی پلاستیک و زیبایی پلک" نامید.: افراد در چه سنینی می توانند این اعمال را انجام دهند؟ بهترین افراد برای این جراحی، چه مرد و چه زن کسانی هستند که از لحاظ جسمی و روانی سالم هستند و تصور واقع بینانه ای از عمل خود دارند. اگر کسی تصور اشتباهی از این عمل داشته باشد، بعد از عمل به آن تصور اشتباه خود نخواهد رسید. آیا می توان با بلفاروپلاستی، چروک های خنده را هم از اطراف چشم ها زدود؟ نه! متاسفانه گاهی پزشکان ما به این نکته توجه نمی کنند که بلفاروپلاستی قادر به اصلاح چین و چروک هایی که به هنگام خنده نمایان می شوند، نیست. بهترین درمان چین و چروک های خنده، تزریق بوتاکس است و این ها با جراحی اصلاح نمی شوند و با بلفاروپلاستی تنها پف ها و پوست های اضافی اصلاح می شوند. گاهی بعد از جراحی زیبایی پلک، صورت شخص نامتقارن به نظر می آید. چرا؟ ببینید، ما باید ساختمان صورت را به طور کامل بشناسیم، مثلا ابرو باید فاصله مشخصی تا پلک بالا داشته باشد، بنابراین در بعضی موارد نمی توانیم برای اصلاح پف و یا پوست اضافی پلک بالا، این پوست را برداریم. در اعمال زیبایی چشم، بعد از جراحی، فاصله ابرو از لبه پلک به هیچ وجه نباید از یک سانتی متر کمتر شود، در غیر این صورت فرد دچار مشکلاتی خواهد شد. حالا این اعمال زیبایی چشم، درد هم دارند؟ نه، بلفاروپلاستی معمولا دردناک نیست. این جراحی معمولا به صورت موضعی انجام می شود و لازم نیست به بیمار بیهوشی عمومی دهیم. درباره مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی پلک  Blepharoplasty

 

 

 

 هم توضیح می دهید؟ کمپرس سرد در 48 ساعت نخست بعد از عمل بسیار مهم است. پانسمان های خیلی ظریف با چسب های استریل به جای استفاده از گازها کمک می کند که کمپرس سرد بهتر استفاده شود و در عین حال، چشم های مریض بسته نشود. به خصوص در بلفاروپلاستی که روی 4 پلک انجام می شود (گاهی هر 4 پلک، گاهی 2 پلک بالا و گاهی 2 پلک پایین جراحی می شوند)، بستن کامل چشم بیمار باعث می شود بیمار نتواند چیزی را ببیند و این احساس خوبی نیست. چه عوارضی دارد؟ از عوارض شایع آن، کبودی است که بسته به پاسخ بافتی افراد، از چند روز تا دو هفته، ممکن است طول بکشد. برگشت پلک به هنگام کشیدگی پوست نیز از عوارضی است که نباید پیش آید و در اصل، این مسئولیت جراح است که روش های مناسب را به کار ببرد. از عوارض نادر این است که در اثر اضافه برداشتن پلک، چشم کامل بسته نشود. ما توصیه می کنیم افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند از حدود 10 روز تا دو هفته قبل از عمل جراحی از داروهای مسکن، آسپیرین، مفنامیک اسید، بروفن و این خانواده دارویی استفاده نکنند. در برخی موارد خون ریزی هم داریم: حرف آخر؟ بیماران می توانند از پزشک متخصص خود بخواهند عکس قبل و بعد از عمل بیماران قبلی را ببینند تا نسبت به این اعمال جراحی دیدگاه منطقی تری پیدا کنند. مشکل این است که گاهی اوقات، این جراحی خیلی ساده تصور می شود، لذا توسط افراد غیر متخصص و حتی گاهی در مطب ها به صورت ناقص انجام می شود که باید گفت این عمل مهمی است و باید در اتاق جراحی مجهز و ترجیحا توسط فوق تخصص همین رشته، یعنی فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم انجام شود.


اگر علاقه مند به مطرح کردن سوال خود     درباره ی   عمل پلک هستید، میتوانید در وب سایت سپیدیار در قسمت تجربه جراحی پلک با کسانی که این عمل را انجام دادند در میان بگذارید.

 

بهترین متخصص جراحی پلک در شیراز

 

 


Best eyelid surgery expert

 

 

 

 

 

بلفاروپلاستی در مشهد   

 

 

 


Belpharoplasty

 

 

هزینه بلفاروپلاستی در تهران    

 

 

 

Cost of Belpharoplasty 

 

 

 

 

 

 

هزینه جراحی پلک در تهران

 

 

 

Costs of Eyelid Surgery

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

inoti.com
dr-abadi.com

http://beautysurgeons.ir

http://www.irannovinclinic.com