سفارش تبلیغ
صبا ویژن

^^^لیفتینگ و جوانسازی صورت با لیزر برای از بین بردن چین و چروک پ

مزایای لیزر جوانسازی پوست   Laser skin rejuvenation و جوان سازی پوست با لیزر Laser skin rejuvenation


مزایای-روش-لیفتینگ-و-جوان¬سازی-صورت-با-لیزر

لیفت صورت با لیزر از حداقل تهاجم برخوردار است و پوست صورت و گردن را کشیده و سفت می­‌کند، چین و چروک­ و افتادگی پوست را کاهش داده و فرد را سال‌ها جوانتر نشان می‌­دهد. در این روش هیچ ریسک یا خطری وجود ندارد و نیازی به بیهوشی، برش زیاد، جای زخم و از کار افتادگی طولانی مدت نیست که این خود از اهمیت زیادی برخوردار است.

جوانسازی پوست   Skin rejuvenation در کمتر از نیم ساعت

لیفتتنیگ صورت به روش لیزری سریع و راحت است. این روش درمانی حدودا 30 دقیقه طول می­‌کشد و می‌­توان آن را بصورت سرپایی و در مطب پزشک انجام داد. به محض تمام شدن لیفتینگ، فرد می­‌تواند به خانه برود و نیازی به بستری شدن ندارد. فرد هیچ ناراحتی یا سرگیجه‌­ای ناشی از بیهوشی عمومی را حس نمی‌­کند و نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد. در واقع، اکثر افراد می‌­توانند بلافاصله بعد از اتمام لیفتینگ به فعالیت­‌های روزمره­ خود ادامه دهند.



از بین رفتن علائم پیری و جوانسازی پوست با لیزر Laser skin rejuvenation

هیچکس قادر به جلوگیری کامل از فرآیند پیری نیست اما به کمک لیفتینگ لیزری می­‌توانید برخی از سایش‌­ها و پاره­ شدن­‌هایی که شما را مسن‌­تر نشان می­‌دهد را کاهش دهد. انرژی لیزر انعقاد بافت و همچنین سیستم اپونورتیک عضلانی سطحی ساختاری و سفت شدن پوست را ارتقا می‌­دهد تا صورت و گردنی محکم و سفت و شکلی جوانانه به فرد دهد. نتایج حاصل از این روش بسیار قابل توجه و ماندگار هستند. سفت شدن فوری پوست در ماه­‌های پس از لیفتینگ ادامه می­یابد تا مزایای کامل درمان به روش لیزری هویدا شود.

دوره­ بهبودی و از کار افتادگی در لیفتینگ صورت با لیزر


یک جراحی سنتی کشیدن پوست صورت می­‌تواند ساعت‌­ها در اتاق عمل به طول بیانجامد و پس از آن، هفته‌های از کارافتادگی و گاهی روند دردناک بهبودی از راه می­‌رسد. اما لیزر چین و چروک متفاوت از روش سنتی آن است. لیفتینگ صورت با لیزر کمترین تهاجم را دارد و در آن برای سفت کردن و کشیدن و صورت و گردن به جای جراحی (بریدن) و بخیه زدن از قدرت انرژی لیزر پیشرفته استفاده می­‌شود. این بدان معنی است که هیچ برش گسترده‌ای وجود ندارد، نیازی به بیهوشی عمومی خطرناک نیست و در دوره­ بهبودی حداقل زمان از کار افتادگی را شامل می­‌شود.


حتما بخوانید:  


فرد بعد از لیفتینگ و جوان سازی پوست  Skin rejuvenation با لیزر می­‌تواند سریعا به خانه برود

چه کسی می‌تواند روزها یا حتی هفته‌ها بهبودی ناشی از کشیدن پوست صورت را تحمل کند؟ با لیفتینگ صورت با لیزر شما مجبور نیستید که در خانه بمانید. از لحظه‌­ای که روند لیفتینگ صورت با لیزر فرد تمام شود، مزایای آن را خواهد دید. هیچ گونه حالت تهوع و سرگیجه­‌ای که به طور معمول با بیهوشی عمومی همراه است پس از لیفتینگ لیزری صورت  وجود ندارد. فرد برای رفتن به خانه به هیچکسی نیاز ندارد و هنگامی که مطب پزشک را ترک می‌کند، می‌تواند بلافاصله به فعالیت‌­های عادی و روزانه خود بازگردد.


حتما بخوانید: قیمت لیزر جوانسازی پوست   Laser skin rejuvenation cost


کبودی، تورم و سوزش کمتر

لیفتینگ لیزری یک تکنولوژی بسیار پیشرفته است که بدون نیاز به بریدن، سفت کردن و بخیه زدن پوست و لایه زیرین سیستم اپونورتیک عضلانی سطحی بافت پیوندی، نتایج درخوری در بر دارد. این بدان معناست که هیچ برش یا شکاف گسترده­‌ای وجود ندارد که نیازمند التیام باشد. به کمک لیفت لیزری خونریزی، کبودی، تورم و سوزش به مراتب کمتری نسبت به روش‌های جراحی تهاجمی وجود دارد. هرچند روند بهبودی هر بیمار متفاوت است و پزشک در مورد انتظارات هر فرد در حین انجام لیفتینگ با وی گفتگو می­‌کند اما بطور کلی در لیفتینگ به روش لیزری انتظار کمترین حد کبودی و تورم در 3 تا 5 روز اول درمان وجود دارد. معمولا حس سوزش بسیار اندک است و از طریق داروهای مسکن بدون نسخه به راحتی می­‌توان آن را کنترل و مدیریت کرد. بعد از گذشت یک هفته لازم است که به پزشک مراجعه کنید.

حتما بخوانید: مراقبت های بعد از لیزر جوانسازی  After laser rejuvenation care



از آنجا که لیفتینگ لیزری روشی با حداقل تهاجم است لذا بیماران از بسیاری از خطرات ذاتی با روش‌های تهاجمی‌­تر مانند جراحی زیبایی صورت سنتی در امان هستند. با استفاده از کشیدن پوست با لیزر نیازی به بیهوشی عمومی، برش‌های گسترده نیست و دوران از کار افتادگی فرد در کمترین حد ممکن است. این به معنی خطرات کمتر و بهبودی سریع تری نسبت به روش‌های تهاجمی‌­تر وجود دارد.

تکنولوژی بسیار پیشرفته و سیستم‌­های ایمنی

لیفت لیزری ویژگی­‌های فناوری لیزر پیشرفته را داراست که هم امن­‌تر و هم­ دقیق­‌تر از لیزرهای کمتر پیشرفته است. سیستم لیفت لیزری توزیع دقیقا هدفمند، انرژی لیزر Nd: YAG 1440 نانومتری را فراهم می­‌کند که نسبت به طول موج‌های دیگر بیش از 400 بار قدرت جذب را برای نتایج سیستم اپونورتیک عضلانی سطحی بهینه و سفت شدن پوست فراهم می­‌کند. در عین حال، لیفت لیزری شامل کنترل­‌های ایمنی پیشرفته است. سیستم ترما گاید لیفت لیزری یک مانیتور بازخورد حرارتی حساس و کامپیوتری است که برای اطمینان از کارآیی، ایمنی و کارآیی موثر درمان است. ترما گاید بازخورد دمای بافت در زمان واقعی را نشان می‌­دهد تا از خطر حرارت دادن زیاد بافت جلوگیری شود. اگر ترما گاید دمای بیش از حد بالا را حس کند، دستگاه لیزر را از تابش متوقف می کند تا بافت خنک شود.

آیا لیفت لیزری مناسب شما است؟

می­‌توانید برای مشاوره­ شخصی به پزشک لیفت لیزری مراجعه کنید. پزشک به طور کامل در مورد اهداف و انتظارات شما توضیح داده و با شما گفتگو می­‌کند. وی بسیار خرسند خواهد شد که اگر نگرانی در باب ایمنی دارید از وی بپرسید. پزشک به تمامی سوالات شما در مورد روش لیفت لیزری پاسخ خواهد داد.



هزینه لیزر جوانسازی پوست  Laser skin rejuvenation cost


هزینه­ لیفت صورت برای جوان­سازی پوست به روش غیرجراحی یکی دیگر از مزایای آن است. هزینه این روش در مقایسه با لیفت زیبایی صورت به مراتب کمتر است. دلیل هزینه اندک این روش این است که به جای استفاده از یک تیم جراحی تنها یک پزشک نیز می­‌تواند آن را انجام دهد و نیازی به وسایل جراحی ندارد.



جوانسازی پوست با لیزر در تهران Laser skin rejuvenation cost 

 

 

 

بهترین مرکز لیزر جوانسازی در مشهد Laser skin rejuvenation cost

iranpoost.com