سفارش تبلیغ
صبا ویژن

+++Labiaplasty212

 

 

جراحی زیبایی زنان      Vaginal
Beauty Surgery
       فقط برای چهره یا شکم نیست Labiaplasty روش برای زنان است که مایل به ارتقاء زیبایی شناسی واژن خود و تمایل جوانه زدن واژن هستند.

این در واقع یک روش بسیار دنبال شده توسط زنان از تمام سنین و زمینه ها است. بعضی ها می خواهند پس از زایمان، ظاهر منوره Labia را بهبود ببخشند، در حالی که بعضی دیگر ممکن است به طور طبیعی کوچکتر از لبه های کوچک بزرگ باشند که آنها می خواهند اندازه آنها را کاهش دهند. اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی را در زیر پیدا کنید یا با مشاوره با دکتر سیلویا روتامبر، لیپاییدر بالا و مایعات و جراح جوان سازی واژن تماس بگیرید.
درباره Labiaplasty جوان سازی واژن

Labiaplasty یک جراحی لوازم آرایشی است که بازسازی و افزایش ظاهر منورا و clitoris labia را بهبود می بخشد. فراوانی، اندازه و عدم تقارن، برخی از نگرانی هایی است که می تواند با این روش حل شود. هیپرتروفیک لابیا، نام بالینی برای مسائل مربوط به اندازه لبه های فوق الذکر، می تواند منجر به ناراحتی هر دو از لحاظ جسمی و احساسی برای زنان هر سنی باشد. یک روش لاپاروسکوپی با مایامای، متخصص جوان سازی واژن فلوریدا، دکتر روتنبرگ، زنان را با زیبایی زیبایی واژن و افزایش راحتی و اعتماد به نفس بالا می برد.
کاندیدای کیست؟

هیچ ضرورت پزشکی برای انجام عمل لیپوپلاستی وجود ندارد، اما زنان سالم در هر سنی که علائم هیپرتروفی لوبی دارند، می توانند به عنوان نامزد انتخاب شوند. به طور کلی، زنان به دنبال لوبوپلاستی می خواهند:

    اندازه کوچکترها و / یا کلاه گیس دلقک خود را کاهش دهید
    اصلاح تقارن لوبی
    ولو بعد از زایمان را دوباره بازسازی کنید
    مشکلات بهداشتی ناشی از لبه های بزرگ را نشان دهید
    هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ و یا بیکینی دیگر دیگر با درد مواجه نمی شوید
    بازگرداندن تحریک
    دیگر نمیخواهید خجالت بکشید یا از فعالیت جنسی اجتناب کنید

Labiaplasty اغلب بر روی زنان بین 20 تا 40 ساله انجام می شود، اما مجددا محدودیت سن را نیز ندارند. با این حال، برخی از موارد منع مصرف گلوکز، از جمله بارداری، سیگاری ها و زنان مبتلا به بیماری های منتقله از راه جنسی وجود دارد.
درباره 

عمل
زیبایی واژن
  labiaplasty 

 

 




هیچ واژن "کامل به دنبال" وجود ندارد؛ تغییرات ژنتیکی بیش از حد برای مشخص کردن زیبایی شناسی به طور متوسط ??ولوو وجود دارد، درست مثل چهره و چهره هر فرد متفاوت است. بعضی از زنبورهای زنبور عسل در داخل لگن مادر بزرگ پنهان می شوند، در حالی که دیگران از آن عبور می کنند. این وضعیت زیبایی لب های داخلی بزرگ شده به عنوان hypertrophy لوبیا مونورا اشاره شده و کاملا طبیعی است. Hypertrophy Labia majora، وضعیت لب های بزرگ بیرونی نیز در گستره وسیعی از نرمال قرار دارد. زنان بسیار متضاد و غیرمعمول لگن کوچک و یا بزرگ هستند. همچنین برای زنانی که میخواهند زیبایی شناسی ولو را تقویت کنند، شایع است و هدف از این روش لوبوپلاستی است.
علل

هیپرتروفی لگنی می تواند به علت عوامل مختلف باشد، دو شایع ترین آنها ژنتیک و زایمان است. زنان می توانند با لوبیا مونورا و یا بزرگترا هیپرتروفی متولد شوند و یا بعد از بلوغ شروع شوند. این می تواند یک مورد خفیف یا بسیار قابل مشاهده باشد، اگرچه نه فیزیکی مضر است. زایمان طبیعی همچنین می تواند باعث ایجاد هیپرتروفی لگن منورا از کشش شدید و فشار ناشی از کودک شود. علاوه بر این، تروما و یا عفونت می تواند باعث هیپرتروفی لوبی شود. بدون توجه به علت، زیبایی شناسی را می توان توسط دکتر راتمیرگ با یک روش لایه گزینی مناسب برای هر مورد مورد استفاده قرار داد.
تکنیک های Labiaplasty ما استفاده می کنیم

هیچ روشی وجود ندارد که بهتر از دیگری باشد. Labiaplasty را می توان با تکنیک های مختلف برای رفع نگرانی های زیباشناختی و اهداف مختلف انجام داد. در طی یک جلسه جراحی برای نتایج باالتر می توان از تکنیک های چندگانه استفاده کرد.
ریزش مو

روش لایهبرداری لایهبرداری ترمیمی ایده آل برای زنان است که نگرانیها در مورد رنگدانههای تیره در انتهای لگن است. این تکنیک ایده آل برای کسانی است که دارای مونورا بسیار بلند اما نازک هستند. برش تر و تمیز با انجام برش های افقی در امتداد قسمت بالای هر دو طرف لبه های لگن انجام می شود که از لبه های مارپیچ خارج می شوند. سپس طرفهای Minora Labia در یک خط مستقیم به هم متصل می شوند. گاهی اوقات می توان لبه ها را به صورت یک موج باریک برای یک چشمی به نظر می رساند که آناتومی مشابه تر باشد.

trim-resection-labiaplasty-miami
کاهش هود کلینتور

Clitoris یک بافت نیمه کروی است که در بالای منافذ لگن قرار دارد. و برای برخی از آن Minora Labia است که بزرگ است، اما تنها clitoris، در این صورت کاهش کلاه گیس می تواند انجام شود. این شایع تر است، هرچند که حداقل و منافذ لوزه ها بزرگتر می شود. در طی یک کاهش کلاهک خالص، بافت از کلاه جانبی به گونه ای برداشته می شود، بنابراین دکتر روتمربر می تواند کلیتوری را به جلو و عقب تغییر مکان دهد و متناسب تر شود.
رزاق گوه

همچنین به عنوان یک رزاق

عمل     لابیاپلاستی     labiaplasty 

 

 


شناخته می شود، روش برش گوه، یک تکه بافتی V یا Y را از وسط لبه های Labia minora آشکار می کند. سپس دو انتها برای یک زیبایی شناسی کوچکتر و زیباییشناسی با هم همخوانی دارند. این روش لبه های طبیعی لبه های لگن را حفظ می کند، به نحوی که به روش ترتیبی که آنها را تخلیه می کند، حفظ می شود. با این حال، به همین دلیل، روش برش گوه تغییر رنگ لبه را حذف نمی کند.

گوه رزکساسیون-لابیپلایتی-میامی
برش اصلاح شده گلو

برش اصلاح اصلاح شده یک تکنیک ساخته شده از برش استاندارد گوه است. این اصلاح با انجام برش های جانبی و قدامی انجام می شود، شبیه به شکل یک چوب هاکی. برش اصلاح اصلاح شده، اگر در معرض خطر باشد، بسیار آسیب دیده است زیرا بثورات طبیعی در بین لگن منورا و لابیا مورا وجود دارد. این روش ایده آل برای افرادی است که می خواهند به یک clitoris بزرگتر مراجعه کنند زیرا بعد از مداخله holy clitoral medial نیز آدرس می شود.
آنچه که در طول مشاوره شما انتظار می رود

مشاوره ابتلا به ابتلا به واژینال ابتدا با بیمار بیان می شود که مشکلات مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی و / دکتر روتبرگ یک معاینه را برای تعیین روش (ها) که برای هر مورد مناسب است مناسب می کند. این ممکن است ترکیبی باشد. سپس مشخصات فردی مشخصی به تفصیل توضیح داده می شود تا بیمار از هر چیزی که عمل جراحی را شامل می شود آگاه باشد. این ممکن است شامل تغییرات سفارشی در یک تکنیک استاندارد برای ارائه نتایج بهینه باشد. در صورتی که یک تاریخ

جراحی لابیاپلاستی      labiaplasty 

 

 


تنظیم شود، دکتر روتبر مارگ ممکن است یک نسخه از آنتی بیوتیک ها و همچنین دستورالعمل های آماده سازی و بازیابی را
در این زمان ارائه دهد.


بخوانید    : عوارض
لابیاپلاستی
     چیست ؟ complications of labiaplasty        

 

 

قبل از جراحی

قبل از عمل جراحی لگنی، بیماران خواسته می شود از سیگار کشیدن برای ماه قبل از جراحی خودداری کنند. آنها باید از مصرف داروهای دیگر نیز جلوگیری کنند، مگر اینکه دکتر روتربرگ آن را پاک کند. همچنین بیماران از روز قبل از عمل جراحی تقسیم می شوند. لطفا مطمئن شوید که برای جراحی از خانه استفاده کنید.

در عین حال، در اینجا چند نکته برای تسکین هر ناراحتی فیزیکی پیش از

لابیاپلاستیlabiaplasty 

 

 


وجود دارد:

    بپوشید یا بپوشید
    لباس های شسته و رطوبت پوشیدن را بپوش
    جوراب یا ساقدوش را نپوشانید
    قبل از کار کردن، لبه ها را در یک موقعیت راحت قرار دهید
روش


جراحی زیبایی واژن     Vaginal Beauty Surgery     

 

 


با خیال راحت می تواند با آرامبخش، بیهوشی عمومی یا عمومی انجام شود؛ بیماران گزینه ای برای بیدار شدن باقی مانده را در صورت تمایل دارند. هنگامی که عامل مورد نظر تزریق شده است، منورا لوبیا و / یا clitoris در الگوی روش (ها) انتخاب شده مشخص می شود. سپس برش ها به دقت توسط دکتر راترمیر انجام می شود. او با روش دقیق و متخصص با لابی پلیمرها انجام میدهد و در انجام جلسات جراحی لازم برای انجام نتایج مطلوب برای موارد فردی انجام میدهد.

دکتر Rotemberg فقط مقدار زیادی از بافت مورد نیاز برای رسیدن به هدف آرایشی مورد نظر را جلب می کند، به اندازه کافی برای عملکرد مناسب و برای جلوگیری از خطر ابتلا به فیستول کمک می کند.
پس از عمل جراحی جوان سازی واژن

زنان پس از گلودرد به سرعت بهبود می یابند، زیرا هیچ ساختار زیربنایی یا فشار مستقیم بر لک وجود ندارد. بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل جراحی کنند، اما دکتر راتمربر توصیه می کند چند روز از کار برای اطمینان از بهبودی مطلوب استفاده شود.

بخوانید: تورم بعد از لابیاپلاستی را چگونه برطرف کنیم  swollen after labiaplasty

 

نشستن برای چندین روز بهبودی توصیه نمیشود، بلکه دراز کشیدن است. برای چند هفته اول ممکن است تورم یا حساسیت کمتری وجود داشته باشد که می تواند با داروهای ضد درد کاهش یابد. این همچنین کمک می کند تا به پایین انداختن اتصالات پوشیدن تا زمانی که vulva دیگر مناقصه است. آنتی بیوتیک ها ممکن است به بیماران و همچنین یک روان کننده برای کمک به سرعت در طول بهبود است.

چیزهایی که برای دو ماه اول اجتناب می کنند:

    صابون سخت یا شستشوی بدن
    استخرهای شنا
    حمام
    جکوزی
    تامپون ها
    فعالیت جنسی

بخوانید:عمل لابیاپلاستی چیست؟  What
is labiaplasty
  

 



معمولا زخم ها به مدت 6 ماه به یک سال می رسد تا به طور کامل بهبود یابد، اما هنگامی که به طور کامل شفا یافت، بیشتر زخم های غیر قابل تشخیص می شوند. حتی اگر آنها به طور کامل ناپدید نشوند، برش ها خیلی کوچک هستند که به سختی قابل مشاهده هستند. اندازه نیز بستگی به تکنیک مورد نظر دارد. روش برش تمیز تمیز کوچکترین زخم های قابل مشاهده را ترک می کند.
Labiaplasty و Femilift

Labiaplasty و femilift هر دو روش جوان سازی واژن است، اما در روش ها و قابلیت های آنها متفاوت است. مقایسه می تواند به آسانی با یک چهره یابی در برابر بوتاکس معادل باشد. در نهایت به خواسته ها و اهداف فردی شما بستگی دارد.
هزینه 

لابیاپلاستی با لیزر  Laser labiaplasty

 

 


در میامی

هزینه Labiaplasty در محل میامی دکتر Rotemberg بر اساس تکنیک های مورد استفاده برای رسیدن به نتیجه مورد نظر است، همچنین با توجه به هر روش تکمیلی انجام شده در همان زمان. برآورد هزینه برای همه بیماران پس از معاینه مشاوره ارائه می شود. لطفا در صورت تمایل به تماس با Rotemberg Plastic Surgery، اگر به روش Labiaplasty علاقمند هستید، با ما تماس بگیرید.

 

 


بخوانیدجوانسازی
واژن با لیزر
 چیست؟ laser vaginal rejuvenation

 

 

بخوانید:جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation

 

 


لابیاپلاستی در
اهواز
  labiaplasty

 

 

لابیاپلاستی در تبریز labiaplasty

 

 


جراحی لابیاپلاستی در مشهد  labiaplasty

 

 


عمل لابیاپلاستی در اصفهان  labiaplasty

 

 

عمل لابیاپلاستی در تبریز  labiaplasty

 

 



بهترین دکتر
لابیاپلاستی در مشهد
 
 Doctor
lobby plastician
 

 

 

بهترین دکتر
لابیاپلاستی در تهران
 Doctor lobby
plastician
 

 

 

 

 

 



هزینه لابیاپلاستی
در اهواز
  The cost of lobbing

 

 

هزینه لابیاپلاستی
در تبریز
  The cost of lobbing