سفارش تبلیغ
صبا ویژن

xتنگ کردن واژن yes2x

بنا به علت های مختلفی اشخاص عمل تنگ کردن واژن tight vagina  

 

 

 

را انجام می دهند ؟ اینکه کدام روش تنگ کردن واژن دارای ماندگاری بالاتر است ؟ بهترین روش تنگ کردن واژن tight vagina چیست ؟ در چه مواقعی عمل تنگ کردن واژن tight vagina   با پرینورافی perineorrhaphy انجام می شود را در این مقاله بیان می کنیم .

برای رابطه جنسی ، طول واژن باید بین سه تا چهار اینچ باشد ، در مواقعی که شخص تحریک می شود ، اندازه واژن گشادتر و تغییر می کند  ، در برخی از مواقع شخص اندازه واژنش به شکل ارثی و ژنتیک بسیار تنگ است به گونه ای که در زمان مقاربت جنسی با درد بسیاری همراه است ، در این مواقع باید به کارگیری روش های به درمان این مشکل پرداخته شود ، جراحی زیبایی واژن Vaginal Beauty Surgery  شامل روش های مختلفی است که در سایر مقالات به بیان آنها پرداخته شده است .

آیا می دانید درد در زمان مقاربت جنسی مممکن است به یک علت ساده نظیر عفونت رخ دهد .

البته باید بیان کرد  که در برخی از مواقع درد در زمان مقاربت جنسی بیانگر یک عفونت است ، در این مواقع شخص باید به جراح زیبایی زنان مراجعه نماید تاعلت درد در زمان مقاربت جنسی مشخص گردد .

 

 


تغییرات واژن  vagina

 

 

 

بدن بانوان در اثر برخی از تغییرات نظیر بالا رفتن سن ، زایمان طبیعی و… با تغییراتی همراه می شود  که در این مواقع نه تنها شخص از مقاربت جنسی لذتی نمی برد ، بلکه با مشکلات زناشویی متعددی روبرو می شود که باید سریعتر این مشکل برطرف گردد تا زندگی شخص تحت شعاع قرار نگیرد .

 

پرینورافی  perineorrhaphy

 

تنگ کردن واژن  را به روش های مختلفی می توان انجام داد ، یکی از روش های تنگ کردن واژن tight vagina

 

 

 

پرینورافی است ، این روش تنگ کردن واژن به کمک جراحی است ، در این روش جراح به کمک جراحی به تنگ کردن واژن می پردازد ، جراح در این روش از بخیه برای اتمام کار استفاده می نماید ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که نباید واژن vagina را بیش از حد تنگ نمود زیرا در زمان مقاربت جنسی شخص با درد بسیاری همراه خواهد بود ، عمل تنگ کردن واژن tight vagina   با پرینورافی  perineorrhaphy  برای اشخاصی که دچار گشادی واژن Vaginal dilation بیش از حد می باشند بسیار کارایی دارد .

 

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina

 

روش تنگ کردن واژن tight vagina

 

یکی از مهم ترین علت های که تنگی واژن tight vagina   را انجام می دهند ، آسیب دیدن بخش پرینه می باشد که جراح در این مواقع جراحی تنگ کردن واژن را انجام دهد ، زایمان طبیعی که از روش های کمکی استفاده می کند ، نظیر روش اپیزیوتومی است ، یا زایمان های طبیعی که با پارگی همراه است ، در برخی از مواقع تروما در اثر عوارض رابطه جنسی متعدد سبب آسیب به واژن می باشد که باید جراحی زیبایی واژن انجام شود .

بالا رفتن سن ، کاهش وزن بسیار و زایمان طبیعی متعدد از دیگر عوامل انجام جراحی تنگ کردن واژن می باشند .

 

مطالب مرتبطبهترین تنگ کننده واژن چیست؟   tight vagina

 

  • تورم و خونریزی ممکن است پس از جراحی تنگ کردن واژن رخ دهد ، شخص نباید نگران باشد زیرا پس از مدت کوتاهی این عوارض جانبی برطرف می گردد .
  • جراحی تنگ کردن واژن سبب افزایش میل جنسی می شود .
  • دوران نقاهت پس از جراحی تنگ کردن واژن کوتاه است .

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina

 

شلی واژن چرا رخ می دهد ، شلی واژن چه مشکلاتی را برای بانوان ایجاد می کند ، راه های درمان گشادی واژن Vaginal dilation چیست ؟ به کمک چه روش های تنگ کردن واژن را انجام داد ، در این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم.

 

یکی از مشکلاتی که بانوان معمولا از آن شاکی هستند ، شلی واژن و عدم رسیدن به ارگاسم می باشد ، معمولا (درمان شل شدگی واژن  Vaginal discharge) و کاهش ارگاسم در اثر از دست رفتن قوام واژن می باشد که این عامل در اثر از دست رفتن قوام دیواره داخلی واژن تا بخش دهانه ورودی واژن می باشد ، در  نتیجه بیمار در زمان نزدیکی با عدم ارگاسم و شلی واژن روبرو می شود ، که بسیار آزاردهنده می باشد ، بهترین راه حل عمل تنگ کردن واژن است . tight vagina

 

 

 

 

یکی از بهترین روش های تنگی واژن tight vagina 

 

 

 

روش تنگ کردن واژن tight vagina تنگ کردن واژن با لیزرLaser vaginal tightening است که نتایج درمانی بسیار خوبی را لیزر ارائه کرده است .

لیزر مونالیزا تاچ نه تنها در درمان شلی واژن بسیار موفق عمل کرده است بلکه سایر مشکلات واژن را نیز برطرف نموده است .

لیزر مونالیزا تاچ در برطرف کردن مشکلات لابیاlabia  ها نیز موفق عمل کرده است ، جراح زیبایی زنان تحت لابیاپلاستی مشکلات واژن vagina را برطرف می نماید .

لابیاپلاستی مشکلات نامتقارنی لابیاها ، بزرگی و شلی لابیاها را نیز برطرف می نماید .

 

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina

 

 

یکی دیگر از روش های عمل تنگ کردن واژن tight vagina  

 

 

 با نخ است که در بازار نخ های مخصوصی مربوط به واژن vagina در بازار ارائه شده است که به نخ های واژینال معروف هستند .

با نخ های واژینال می توان تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tightening Vaginal tightening را انجام داد ، تنگ کردن واژن با لیزر  Laser vaginal tighteningبا نخ نیز نتایج خیلی خوبی دارد .

واژینوپلاستی laser vaginoplasty  را با جراحی نیز انجام می دهند .

 

بیشتر بخوانید:  تنگ کردن واژن در تهران   tight vagina

 

 

پرینورافی یکی دیگر از روش تنگ کردن واژن tight vagina است که دکتر بهمن پور بسته به وضعیت بیمار اگر تصمیم بگیرد تنگ کردن واژن   tight vaginaرا با جراحی انجام می دهد .

 

 

هر یک از روش های عمل تنگ کردن واژن tight vagina   مزایا خاص خود را دارند ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که جراح واژن در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود .