سفارش تبلیغ
صبا ویژن

==سفت شدن و جوان سازی واژن در حال حاضر واقعیت ایمن و آسان است!

 

 

 

گشادی واژن     Vaginal dilation 

 

 

 

 

 

عمل تنگ کردن واژن     tight vagina  

 

اضافه کاری، ساختار مهبل (واژن) می تواند با توجه به سلامتی، سن و زایمان تغییر کند و منجر به نشانه هایی از جمله درد، خارش و شدت آن شود. 

 

 

 

 

 

این بی نظمی های واژن می تواند منجر به کاهش میزان سلامت واژن شود 

 

 

 

 

 

FEMILIFT     یک روش زیبایی شناسی است که به نام جوان سازی مجدد واژن است که عبارت دیگری برای تشدید واژن، بدون نیاز به بیهوشی یا جراحی است. این یک روش سریع و سریع 15 تا 20 دقیقه با کمترین زمان نداشتن است، کمی به هیچ درد و حداقل تا هیچ عوارض جانبی. 

 

 

 

 

 

Femilift     یک تکنولوژی پیشرفته با استفاده از لیزر Alma Co2     برای ارائه نور و انرژی کسر شده برای کمک به گردش خون و احیای مجدد مخاط مخاطب است. این روش با قرار دادن پروب در واژن با قابلیت چرخش 360 درجه انجام می شود. این یک روش بدون درد است بدون جراحی، بیهوشی یا خرابی. 


بخوانید    : لیزر واژن     چیست؟      Laser vaginal tightening

 


 

 

غیر جراحی Facelifts

 

 

 

 

 

Pixel Perfect     یک درمان رزونانس پوستی از Alma Lasers     است که به شما امکان می دهد که جوانتر نگاه کنید و اجازه دهید که نور خورشید شما آزاد باشد. 

 

 

 

 

 

    1. زخم های آکنه را صاف کنید. 

 

 

 

 

 

    2. سال ها از سالمت خورشید خفیف مانند: 

 

 

 

 

 

    * نقاط سن، 

 

 

 

 

 

    * خطوط زیبا 

 

 

 

 

 

    * چروک ها 

 

 

 

 

 

    3. اصلاحات زیادی را انجام دهید 

 

 

 

 

 

نتیجه نهایی ظاهر شدن شما جوانتر است! 

 

 

درمان گشادی واژن Vaginal dilation

 

 

 

 

 

اگر پوست شما به نظر می رسد بزرگتر از شما آن را می خواهم، شما احتمالا یک نامزد عالی برای جوان سازی پوست Pixel Perfect     است. بهترین نامزدها مراقبت از پوست خود را دارند و در معرض سلامت خوب با خسارات ناشی از خورشید یا علائم کششی قرار دارند. 

 

 

 

 

 

جزئیات دقیق تر، پرتو لیزر Pixel® از طریق اپتیک های ثبت شده عبور می کند تا بتواند پوست را با کانال های حرارتی کوچک ببندد، فقط به چند ورق کاغذ عمیق می بخشد. این سایت های آسیب پذیری میکروسیستم شروع به بهبودی می کنند و به عنوان بازسازی های کلاژن، زخم ها شروع به فرسایش می کنند و بافت شروع به بهبود می کند. فاصله خوب بین 7-9 پیکسل، منطقه ی درمان را با ایجاد یک مخزن پوستی که با لیزر آسیب ندیده است، به حداقل می رساند، در نتیجه بهبود نتایج و کاهش زمان خاموش شدن بیمار را کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

بخوانید: بهترین روش تنگ کردن واژن      چیست؟      tight vagina 

 

 

 

 

 

 

 

تنگ کردن واژن       tight vagina

 

 

 

 

 

لیزر پاک کننده لیزر انقلابی برای حفظ سلامت زنانه شما - لیزر جوان سازی واژن FemiLift ™ Co2.

 

 

پرداخت هرگز آسان تر نبوده است! 

 

 

ضعف واژینال یا کاهش حساسیت به جنس یک شکایت رایج در بسیاری از زنان فعال است. این ممکن است به عنوان نتیجه تحویل کودک واژن و فقط روند پیری رخ دهد. اگرچه تغییر در لذت جنسی ممکن است در بعضی موارد ظریف باشد اما در دیگران ممکن است دشوار باشد. بعضی از زنان ممکن است در طی ورزش، خنده، سرفه و حتی در طول رابطه جنسی از دست دادن غیرمستقیم ادرار نیز تجربه کنند - این به عنوان بی اختیاری استرس ادراری نامیده می شود. این تغییرات ممکن است موجب شود افراد احساس آرامش کنند و از لذت بردن از رابطه جنسی یا حفظ سبک زندگی سالم و فعال خود جلوگیری کنند. 

 

 

سفت شدن واژن غیر تهاجمی 

 

 

تا همین اواخر، تنها گزینه های Kegel     برای تقویت عضلات واژن، و یا جراحی زنجیری برای حمایت از مجرای ادرار برای کنترل نشت مثانه بوده است. این ممکن است گزینه های خوبی باشد، اما جراحی همواره با خطرات همراه است. با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر گزینه لیزر غیر جراحی وجود دارد. 

 

 

 

 

 

FemiLift ™ یک روش دستیابی به موفقیت است که می تواند کمک به بازگرداندن مهبل (جوان) و بهبود بی اختیاری ادرار شود. با استفاده از یک پروب واژینال منحصر به فرد، انرژی لیزر به راحتی به دور کامل واژن تحویل داده می شود تا تولید و بازسازی کالژن را ارتقاء دهد. این همان انرژی لیزری است که در عملکرد سفت کننده پوست Co2     بر روی صورت استفاده می شود، اما با یک دستگیره متفاوت است. این درمان راحت و غیر تهاجمی واژن را تسریع می بخشد و رگ های پشتیبان اطراف مثانه و مجرای ادرار را تقویت می کند. 

 

 

 

 

مطالب مرتبط: چگونه     واژن تنگ      tight vagina داشته باشیم؟ 

 

 



 

از آنجا که این درمان غیر جراحی است و نیازی به هیچ خرابی ندارد، جایگزینی امن تر برای جراحی است. مزایای دیگر تشدید واژن لیزر غیر تهاجمی شامل افزایش میل جنسی به همکار و همکاران و نیز کاهش علائم بی اختیاری استرس ادراری است. این مزایا ممکن است بدون جراحی، بدون خرابی، بدون بیهوشی و بدون درد به دست آید. این روش نیاز به یک سری از سه تست دارد که فاصله آن 4 هفته است. 

 

 

 

 

 

 

چگونه می توان درمان های لیزر را برای جوان سازی واژن استفاده کرد؟

 

 

 

کمبود استروژن منجر به تغییرات فیزیکی ولو، واژن و دستگاه ادراری پایین می شود. این می تواند شامل خشکی واژن، سوزش، تحریک، عدم روانکاری، مقاربت دردناک و علائم ادراری فوری، ادرار دردناک و عفونت های دستگاه ادراری باشد. ناراحتی واژن و بی اختیاری ادرار نیز ممکن است در قبل از یائسگی و پس از زایمان رخ دهد. این علائم مزمن در طبیعت هستند و ممکن است با زمان بروز عملکرد جنسی و کیفیت زندگی بدتر شوند. درمان موضعی استروژن ممکن است برای درمان تغییرات واژن موثر باشد، اما داده های مربوط به ایمنی آن، به ویژه در زنان با سابقه شخصی تومورهای وابسته به استروژن، کم است. 

 

 

 

 

 

واژینوپلاستی با لیزر     laser vaginoplasty  نشان داده شده است که در درمان بیماری های واژینال و ادراری مشکل یائسگی، افزایش عملکرد جنسی و بهبود کیفیت زندگی موثر و ایمن است. 

 

 

روش 

 

 

 

 

 

لیزر کسری کربن به آرامی و بدون درد بر روی دیواره واژن از طریق یک اسکنر ویژه عمل می کند. این عمل میکرو ضایعات غیر قابل تشخیص را ایجاد می کند که برای تولید کلاژن جدید نیاز است که مجدد و مجددا تعادل اجزای مخاط مخاطب و ساختارهای تخمدان را تنظیم می کند. 

 

 

نتایج 

 

 

 

 

 

فرآیند بازسازی بافتی که چندین هفته ادامه دارد با هر لیزر درمان می شود. حتی پس از اولین درمان نیز پیشرفت های قابل توجهی دیده می شود: مخاط مخاطب بیشتر تغذیه می شود و هیدراته می شود و اپیتلیوم ضخیم تر می شود، تیز تر و الاستیک تر می شود. PH     واژن صحیح مجددا برقرار می شود، که به حفظ مانع طبیعی آن کمک می کند و خطر عفونت را کاهش می دهد. بافت های واژنی پیشرفته در باز شدن مجرای ادرار، ممکن است مشکلات ناشی از بی اختیاری را کاهش داده و عملکرد جنسی را بهبود بخشد. با این حال، جوانسازی لیزر واژن به خودی خود نمیتواند واکنش جنسی شدید را تضمین کند، زیرا تمایل، تحریک و ارگاسم پیچیده و واکنش بسیار شخصی است. 



 

 

سوالات متداول  واژینوپلاستی     laser vaginoplasty 

 

 

 

 

 

آیا خطرات وجود دارد؟ 

 

 

 

 

 

برخی از خطرات حداقل وجود دارد. اکثر زنان عوارض جانبی موقت، قرمزی یا تورم جزئی دارند. این ناراحتی معمولا در چند روز از بین می رود. 

 

 

چند درمان توصیه می شود؟ 

 

 

 

 

 

برای بهترین نتایج، توصیه می شود 2-3 درمان که 4-6 هفته جداگانه است، و پس از آن یک درمان سالانه است. 

 

 

مدت زمان طولانی اثر درمان چیست؟ 

 

 

 

 

 

نتایج حتی بعد از اولین درمان و بعد از ماه ها بهبود می یابند. فرایند بازسازی که باعث می شود ممکن است در طول زمان کاهش یابد، در صورتی که ممکن است توصیه شود که درمان را تکرار کنید. 

 

 

چه بیماران در طول درمان تجربه می کنند؟ 

 

 

 

 

 

بیماران ممکن است فشار کمی بر روی دیواره واژن داشته باشند و حساسیت در نزدیکی واژن واژینال افزایش یابد. 

 

 

چگونه بهبود می یابد؟ 

 

 

 

 

 

اکثر زنان ناراحتی موضعی ناشی از درمان لیزری و چند روز اول پس از جلسه را گزارش می دهند. معمولا، آنها می توانند پس از 1 تا 3 روز به حالت عادی خود ادامه دهند. 

 

 

وقتی می توانم بعد تنگ کردن واژن با نخ    Tighten the vagina with yarn فعالیت جنسی را از سر بگیرم؟

 

 

 

 

 

در طی 3-4 روز اول پس از درمان بایستی مقاربت شود.

 

 

چه درمان هایی ممکن است با واکسن لیزر مجدد ترکیب شود؟

 

 

 

 

 

تنگ کردن واژن   tight vagina می تواند با لابیاپلاستی ترکیب شود. Labiaplasty اندازه یا شکل لب ها را تغییر می دهد، به طوری که آنها را کوچکتر یا اصلاح نامتقارن بین آنها را تغییر می دهد.

 

 

 

 

 

دیدگاه های بیان شده در این وبلاگ از نویسندگان است و لزوما منعکس کننده نظرات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا نیست.